224361

کری عجیب مشاور آجورلو برای پرسپولیس/ قایق پرسپولیس به کف رودخانه گیر کرده است

دنیای معدن- باشگاه استقلال هفته گذشته با دعوت از موسپید کرده های باشگاه استقلال و تعدادی از پیشکسوتان جوانتر این مجموعه، طی مراسمی از بازیکنان سابق این تیم قدردانی و تجلیل به عمل آورد. مراسمی که البته تعدادی از پیشکسوتان استقلال مانند امیر قلعه‌نوعی، مهدی پاشازاده، مجتبی جباری، جواد زرینچه و تعدادی دیگر از افرادی که به نظر می رسید جزو مخالفان آجرلو و یا فرهاد مجیدی هستند به آن نرفتند.

به گزارش دنیای معدن، ولی تعدادی دیگر از جمله پیروز قربانی نسبت به عدم دعوتشان به این مراسم انتقاد کردند و معتقد بودند افرادی که یک بار از جلوی درب باشگاه رد شده بودند هم به مراسم تجلیل دعوت شده بودند اما از آنها دعوتی به عمل نیامده است.

علی نامداری مشاور اقتصادی مدیرعامل باشگاه استقلال که بانی مراسم تجلیل از پیشکسوتان هم بود، در گفت و گو با خبر ورزشی در این باره اظهار داشت: «متاسفانه به دلیل تعداد زیاد پیشکسوتان استقلال، فردی که برای این منظور مسئولیت قبول کرده بود دچار اشتباه شد و ما هم شرمنده برخی از پیشکسوتان استقلال از جمله پیروز قربانی شدیم که در لیگ ایران ۱۹۵ بار با پیراهن استقلال به میدان رفته است. جا دارد از این عزیزان عذرخواهی کنم. امیدوارم مرا ببخشند».

وی افزود: «البته قطعا برای مراسم بعدی این عزیزان را از ۲۰ روز پیش از برگزاری درباره حضور در گردهمایی پیشکسوتان مطلع می کنیم تا دیگر عذر و بهانه‌ای مانند شرکت در تمرینات تیم، مسافرت یا موضوعاتی از این دست برای عدم حضورشان باقی نماند».

نامداری که در روز تجلیل از پیشکسوتان از سوی مدیرعامل باشگاه به عنوان بانی ساخت و ساز ۲۰۰ واحد مسکونی برای پیشکسوتان معرفی شده بود، در پاسخ به این سئوال خبر ورزشی که تکلیف تعاونی مسکن پیشکسوتان استقلال چه شد گفت: «در حال حاضر یک ساختمان را برای تشکیل تعاونی چند منظوره اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب کرده ایم. چراکه برای ثبت شرکت، باید ابتدا یک آدرس داشته باشیم. به محض تمام شدن کار تدارک ساختمان با کمک تعدادی از پیشکسوتان، لیست کاملی از اعضا تهیه می شود تا همه این عزیزان را در امور اقتصادی از جمله تهیه مسکن دخیل کنیم».

نامداری که در باشگاه چوکای تالش نیز جزو سرمایه گذاران اصلی محسوب می شود درباره این تیم لیگ دویی و دلیل حضورش در آن باشگاه توضیح داد: «ریشه اصلی چوکای تالش استقلالی است. به همین خاطر بنده این افتخار را دارم که طی دو سال اخیر با کمک عزیزان حاضر در باشگاه چوکا کمک کردیم تا این تیم امسال و برای فصل پیش رو در لیگ دو با بهترین نفرات بسته شود. تیمی که برای چوکای تالش بستیم در حد لیگ یک است و امیدواریم که در پایان فصل به لیگ دسته یک هم صعود کند».

مشاور اقتصادی مدیرعامل استقلال درباره شرایط مالی این باشگاه در آستانه بازگشت دوباره به لیگ برتر خاطرنشان کرد: «شکر خدا همه چیز خوب است و قایق استقلال در مسیر پیشرفت و پیروزیهای آینده با سرعت جلو می رود در حالیکه رقیب اصلی پرسپولیس در جریان همین رودخانه به سنگهای کف آن گیر کرده و فعلاً در رده ششم جدول است».

نامداری درباره جذب احتمالی یک هافبک وسط برای استقلال گفت: «قطعا کمک می‌کنیم اگر هافبکی برای خط میانی استقلال لازم باشد به تیم اضافه شود البته این به خواست آقای مجیدی بستگی دارد که هر امکاناتی او را بخواهد در اختیار ایشان خواهیم گذاشت. من خودم را یک هوادار استقلال می دانم و مطمئنم موفقیت استقلال بهترین هدیه از سوی باشگاه به ما هواداران خواهد بود».

 

دیدگاهتان را بنویسید