226476

پرسپولیسی‌ها بی‌انصافی نکنند؛ برای چند دقیقه بازی‌شان با سپاهان را ۰-۳ کردند/ پنالتی دربی را هنوز یادمان نرفته است/ دست خود فدراسیون هم شاید رو شود!

دنیای معدن- مهاجم اسبق استقلال گفت: قانونی که بازی استقلال – گل گهر را ۰-۳ به سود استقلال کرد را همان فدراسیونی تعیین کرده که بازی سپاهان – پرسپولیس را ۰-۳ به سود پرسپولیس کرد بنابراین پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند اعتراضی به این قانون داشته باشند.

 

به گزارش دنیای معدن، همزمان با تغییر نتیجه دیدار تیم های استقلال و گل گهر و پیروزی سه بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی مقابل این تیم سیرجانی تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به اجرای قانون از سوی فدراسیون فوتبال معترض شده و معتقدند دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس قهرمان نشود.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر درباره بازیکن گابنی گل گهر و همچنین دیدار پیش روی استقلال مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد.

از تیم نود ارومیه، حریف استقلال در جام حذفی چقدر شناخت دارید؟

این تیم در فصل گذشته از لیگ دسته یک به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به دسته پایین تر سقوط کرد و شرایط خوبی نداشت. حالا هم در لیگ دسته دو حضور دارد.

ارومیه بیشتر والیبال دارد یا فوتبال؟

البته که ورزش والیبال در ارومیه قویتر است ولی به هر حال هیچ حریفی را در جام حذفی نمی‌توان نادیده گرفت.

شرایط حضور در جام حذفی برای استقلال چگونه است؟

نباید این تیم را دست‌کم بگیرند چون در جام حذفی همه شگفتی‌ساز می‌شوند. به یاد داریم تیم هایی را که در دسته دوم بازی می کردند ولی تا مرحله فینال حذفی پیش رفتند. من شناخت چندانی از این تیم ندارم ولی استقلال باید این حریف را جدی بگیرد و در این قبیل مسابقات به شکلی بازی کند که هم تمرینی باشد برای گلزنی و تاکتیک تیمی اش و هم بتواند برنده شود و به مرحله بالاتر صعود کند.

از اتفاقات پرونده بازیکن گابنی گل گهر چقدر اطلاعات دارید؟

تا جایی که من می بینم تخلفی صورت گرفته و مشکلی که برای باشگاه گل‌گهر رخ داده مشخص می کند خیلی‌ها در آن دست داشته اند. شاید با تحقیق بیشتر مشخص شود که عوامل خود فدراسیون فوتبال هم در این موضوع مقصرند. به هر حال نتیجه ۳ بر صفر شد و شرایطی به وجود آمد که نباید رخ می داد.

خیلی‌ها در آن دست داشته باشند؟؛ چطور؟

این درست نیست که یک بازیکن متخلف بر خلاف قوانین فوتبال ما به ایران بیاید. ما باید دنبال بازیکنان سالم و قانونی باشیم تا به چنین شرایطی دچار نشویم.

تعدادی از پرسپولیسی ها در واکنش به این اتفاق مدعی شدند دست‌هایی در کار است تا پرسپولیس قهرمان نشود؟

تا همینجا خیلی از پنالتی ها که می توانست استقلال را در شرایط بهتری قرار دهد برای این تیم نگرفتند. یکی از آنها در بازی مقابل پرسپولیس بود که در دقیقه ۹۰ اگر داور پنالتی می گرفت حالا استقلال دربی را برده بود. بهتر است پرسپولیسی ها بی انصافی نکنند. چطور زمانی که بازی سپاهان و پرسپولیس به خاطر چند دقیقه حضور دیرتر تیم سپاهان در زمین سه بر صفر اعلام شد قانون فدراسیون فوتبال خوب بود؟ بهتر است همه به قانون احترام بگذارند. چون در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 

منبع : خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید