223528

از مجیدی اصرار، از بازیکن استقلال انکار؛ داستان پیچیده آقای مدافع

دنیای معدن- مدافع تیم فوتبال استقلال این روز‌ها شرایط عجیبی را تجربه می‌کند. استقلال موسوی را در فهرست خروج قرار داده، ولی او همچنان در تمرینات حاضر است.

به گزارش دنیای معدن، خرید‌های جدید استقلال جا را برای یکی دو بازیکن فصل پیش این تیم تنگ کرده است. در حالی که فرهاد مجیدی همچنان به دنبال جذب یک مهره دیگر است با پر شدن فهرست تیم بزرگسالان استقلال، رسما این فرصت از او گرفته شده است.

در همین راستا از مدت‌ها قبل نام دو بازیکن استقلال در فهرست خروج قرار گرفته که به ترتیب احمد موسوی و بابک مرادی است. البته که اگر مجیدی به بازیکنان بیشتری نیاز نداشته باشد بابک مرادی در این باشگاه می‌ماند، ولی شرایط برای احمد موسوی اینگونه نیست و او از مدت‌ها پیش در ابتدای فهرست خروج استقلال قرار داشته است.

موسوی، مدافع راست استقلال، اما برخلاف شایعات موجود همچنان به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد. اگرچه حتی همین روز گذشته عنوان شد که او قرار است به تیم هوادار و رضا عنایتی بپیوندد، ولی این بازیکن با انتشار استوری‌ای در صفحه شخصی اش، این خبر را تکذیب کرد. البته تکذیب این خبر به معنای ماندنش در استقلال نیست، چون فرهاد مجیدی روی خروج این بازیکن اصرار دارد. موسوی هم که با باشگاه قرارداد دارد و فعلا خروجش را انکار می‌کند. اینکه توافق با این مدافع قرار است به چه صورت شکل بگیرد، موضوعی بحث برانگیز شده است.

استوری احمد موسوی

 

دیدگاهتان را بنویسید