225719

جنجال در رختکن ؛ حمله ستاره نیمکت نشین دربی ۹۷ به سرمربی

دنیای معدن- بر طبق آخرین شنیده ها، یکی از بازیکنان استقلال یا پرسپولیس که در دربی ۹۷ فرصت بازی پیدا نکرده است، به شدت از سرمربی اش گلایه مند شده است.

صحنه‌های مشکوک داوری تنها جنجال دربی ۹۷ نبوده است.

به گزارش دنیای معدن، این بازی سرد و بی‌کیفیت در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که گویا یکی از نفراتی که فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، از تصمیم سرمربی تیمش اصلا راضی نبوده است.

در شرایطی که وریا غفوری و سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس، غایبان بزرگ دربی ۹۷ بودند و البته نفراتی مثل احسان پهلوان و رشید مظاهری هم جایی در بازی دیروز نداشتند، یکی از نفرات سرشناس دو تیم انتظار داشت که سرمربی تیمش، برای دقایقی هم که شده به او فرصت حضور در میدان را بدهد.

این بازیکن، زمانی حدود یک ساعت مشغول گرم کردن بود تا به محض اینکه سرمربی تیم نام او را صدا کرد، آماده ورود به میدان شود اما سرمربی تیمش به او بازی نداد تا این بازیکن حسابی ناراحت شود و به گفته افراد حاضر در ورزشگاه آزادی، ناراحتی در چهره این بازیکن هنگام خروج از ورزشگاه کاملا مشخص بود.

طبق اخبار رسیده، این بازیکن در یک جمع خصوصی از سرمربی تیمش گلایه کرده که چرا با وجود اینکه او بیشتر از یکساعت مشغول گرم کردن بوده، به او بازی نداده است. بازیکن مربوطه در بازی قبل از دربی نمایش خوبی داشت و امیدوار بود دیروز هم به میدان برود که این اتفاق رخ نداد.

 

دیدگاهتان را بنویسید