225648

ابهران: خطا روی مهاجم استقلال پنالتی نبود/ این دربی به دیدنش نمی‌ارزید!

دنیای معدن- کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: از دقیقه ۷۱ به بعد کمی تمرکز بنیادی‌فر به هم خورد، اما به جز همان آفساید نیمه اول صحنه تاثیرگذار داوری دیگری وجود نداشت.

به گزارش دنیای معدن، احمد ابهران در گفت‌وگو با میزان، درخصوص قضاوت بنیادی فر در دربی ۹۷ اظهار داشت: در کل بازی چیزی نداشت و اصلاً به دیدن آن نمی‌ارزید!

وی درباره صحنه مشکوک پنالتی برای استقلال گفت: از نظر من پنالتی نبود و اصلاً بازیکنان دو طرف با هم برخورد نداشتند.

ابهران درباره کارت‌های زرد به بازیکنان دو تیم گفت: تا دقیقه ۷۱ بازی خوب پیش رفت، اما اگر در این دقیقه که داور خطای روزبه چشمی را به اشتباه اعلام کرد اگر نظر درست کمک خود را می‌پذیرفت دیگر اعتراضات بعدی و کارت‌های زردی که به عالیشاه و گل محمدی داده شد نیز پیش نمی‌آمد.

وی یادآور شد: از بازیکنان می‌خواهم بیشتر خویشتندار باشند چراکه بالاخره داور هم انسان است و اشتباه می‌کند، اما نباید با یک خطای ساده یا یک اوت اشتباه، اینچنین بازیکن از کوره در رفته و داد و بیداد به راه بیندازد تا به این ترتیب و با کارت زردی که هم می‌گیرد چه بسا همین بازی یا بازی‌های بعدی را از دست داده و تیمش را متضرر کند.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: به نظر من از همان دقیقه ۷۱ به بعد کمی تمرکز بنیادی‌فر به هم خورد، اما به جز همان آفساید نیمه اول صحنه تاثیرگذار داوری دیگری وجود نداشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید