223316

خط حمله پرسپولیس با این سه گزنیه دیگر رقیبی ندارد!/ سه گزینه برای تقویت خط حمله پرسپولیس

دنیای معدن- از سه گزینه برای تقویت خط حمله پرسپولیس در روزهای پیش رو سخن به میان می آید.

به گزارش دنیای معدن از شفقنا ورزشی، پرسپولیس مدتها است که به دنبال تقویت خط حمله خود با جذب یک بازیکن خارجی است.

قرار بود که این بازیکن خارجی قبل از حضور سرخ پوشان در فصل نقل و انتقالات جذب شود اما پنجره نقل و انتقالاتی تیم به خاطر بدهی کالدرون بسته بود و همین باعث شد تا تیم نتواند خواسته کادر فنی را برآورده کند.

صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس قول داده است که تا ۷۲ ساعت دیگر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود و قطعا در این صورت سرخ پوشان یک مهاجم جدید جذب خواهند کرد.

از سه گزینه برای تقویت خط حمله سرخ پوشان سخن به میان می آید:

کی روش استنلی

مهاجم سابق سپاهان که خود را در فوتبال ایران به خوبی ثابت کرده است هر چند که فصل ناامید کننده ای را با سپاهان تجربه کرد.

استنلی یک تمام کننده بسیار خوب است و می تواند روی توپ های بلند برای هر تیمی خطرناک باشد. یحیی ظاهرا روی این بازیکن نظر مثبت دارد و احتمال حضورش در سرخ پوشان بیشتر از گزینه های دیگر است.

کاوه رضایی

مهاجم سابق استقلال که در لیگ بلژیک خیلی خوب خود را نشان داده است. آبی پوشان اصلا دوست ندارند که او را با پیراهن تیم رقیب ببیند اما ظاهرا او به یحیی چراغ سبز داده است و بعید نیست که راهی سرخ پوشان شود.

کاوه در یک فصلی که با پیراهن استقلال به میدان رفت خوش درخشید و حتی یک گل زیبا هم به پرسپولیس زد. پیوستن او به تیم یحیی می تواند جذابیت خاصی به لیگ ببخشد.

امین قاسمی نژاد

جذب دو مهاجم خارجی توسط استقلال باعث شده است تا شانس قاسمی نژاد برای بازی در آبی پوشان کم شود. خبرها حاکی از این است که او از حضور در استقلال راضی نیست و این احتمال زیاد است که از تیم جدا شود.

خبرهای درباره احتمال حضور قاسمی نژاد در پرسپولیس به گوش می رسد که البته این انتقال بسیار بعید و دور از انتظار است و ظاهرا یحیی هم به کلی دور این بازیکن را خط زده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید