224886

دعوای ضمانت بانکی بالا گرفت/ تقلب تراکتور از روی دست استقلال

دنیای معدن- به نظر می‌رسد عدم ارائه ضمانت بانکی از سوی باشگاه استقلال باعث شد باشگاه تراکتور هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و از ارائه ضمانت بانکی سرباز بزند.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - باشگاه‌های فوتبال لیگ برتری باید برای استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی ضمانت بانکی پرداخت کنند، اما ظاهراً این موضوع در لیگ ما برای همه باشگاه‌ها امکان‌پذیر نیست و برخی باشگاه‌های دیگر نیز پیرو دیگر باشگاه‌ها از این کار سرباز می‌زنند.

به نظر می‌رسد باشگاه نفت مسجدسلیمان برای این که این ضمانت را اجرایی کند نوشته‌ای ارائه کرده که کرار جاسم تمام پول خود را گرفته و شکایتی ندارد. از طرفی گفته می‌شود باشگاه استقلال نیز مدعی شده، چون حسابش مسدود است قادر به ارائه ضمانت نامه بانکی نیست. از این رو فقط تعهدی در این خصوص به سازمان لیگ سپرده است.

باشگاه تراکتور هم در همین راستا و به دلیل این که برخی باشگاه‌ها مخصوصا باشگاه استقلال ضمانت بانکی ندادند به همان شیوه عمل کرده و قصد دارند با تعهدی کتبی با امضا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به سازمان لیگ فقط تضمین پرداخت بدهد و نه ضمانت بانکی. به این ترتیب تراکتوری‌ها مدعی هستند طبق قراردادی که امضا کردند تا امروز ۶۰ درصد از مطالبات دو مربی خارجی خود را تا آخرین ساعات امروز (دوشنبه) پرداخت می‌کند.

گویا این داستان ضمانت بانکی به کلافی سردرگم در لیگ برتر تبدیل شده و بعید است سازمان لیگ بتواند باشگاه‌ها را با توجه به مشکلات موجود به این کار مجاب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید