224491

بازیکن خارجى ای که صفحه استقلال را فالو کرد

دنیای معدن- نام بازیکنی به نام گویا ژان کارلوس برزیلی اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شود. بازیکنی که این روزها صفحه رسمی باشگاه استقلال را هم دنبال کرده و تحت قرارداد با باشگاه نائوچیکو برزیل است.

به گزارش دنیای معدن روزنامه ایران ورزشى در شماره امروز خود نوشت: تکلیف استقلال برای پر کردن جای خالی باقیمانده لیست خود کاملاً مشخص است و تنها در شرایطی یک بازیکن دیگر به فهرست اضافه می‌شود که آن بازیکن آزاد باشد. میان بازیکنان داخلی که هیچ گزینه‌ای وجود ندارد و در نتیجه استقلال باید سراغ خارجی‌ها برود. به همین دلیل است که نام بازیکنی به نام گویا ژان کارلوس برزیلی اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شود. بازیکنی که این روزها صفحه رسمی باشگاه استقلال را هم دنبال کرده و تحت قرارداد با باشگاه نائوچیکو برزیل است.

 

اینکه چطور نام این بازیکن برای حضور در استقلال مطرح شده در حالی که با باشگاه برزیلی قرارداد دارد، کمی بحث‌برانگیز است چون باشگاه استقلال مجاز به جذب بازیکنی نیست که با باشگاهی قرارداد داشته باشد. البته این بازیکن در صورت فسخ قرارداد و گذشت 2 هفته از قطع همکاری با باشگاه سابق خود می‌تواند به استقلال ملحق شود اما به شرطی که سرمربی استقلال نیز جذب چنین بازیکنی را به سود خود بداند و به این باور برسد که بازیکن مورد نظر آنقدر از لحاظ تکنیکی شرایط مطلوبی دارد که با وجود از دست دادن بازی‌های آتی بتواند به استقلال کمک کند.

 

فرهاد مجیدی هنوز نام هیچ بازیکنی را تأیید نکرده و همچنان در حال رایزنی است که در این راه گابریل پین نیز به سرمربی استقلال مشاوره‌هایی می‌دهد هرچند که به طور کلی فرآیند جذب بازیکن خارجی از سوی استقلال و هر باشگاه دیگری توسط مدیربرنامه‌ها انجام می‌شود و بیشتر آنها تأثیرگذاری دارند.

 

به هر حال گذشت زمان مشخص خواهد کرد که تصمیم گیران در استقلال آیا برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید یا همین بازیکن برزیلی که اخیراً نامش منتشر دارند، یا خیر؟!

 

دیدگاهتان را بنویسید