224534

اعتراض جدی چند ستاره تیم ملی به پسر اسکوچیچ!

دنیای معدن- اشتباه صادق محرمی نزدیک بود منجر به گل خوردن تیم ملی مقابل سوریه شود.

به گزارش دنیای معدن، صادق محرمی یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است.

او بعد از درخشش در پرسپولیس راهی فوتبال اروپا شد و به تیم ملی هم رسید.

محرمی در تیم باشگاهی‌اش همیشه فیکس نیست ولی آنقدر اسکوچیچ به سبک بازی او علاقه دارد که با وجود نا آماده بودن باز هم به تیم ملی دعوت می شود.

محرمی در بازی‌های اخیر تیم ملی اکثرا به صورت فیکس بازی کرده است تا مشخص شود انتخاب اول اسکوچیچ برای پست مدافع راست کسی جز او نیست.

خیلی‌ها فکر می کردند با توجه به توانایی بالای صادق بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ کرواسی بلافاصله راهی لیگی بزرگتر خواهد شد ولی محرمی نتوانست با همان سرعتی که شروع کرد به پیشرفتش ادامه دهد.

دراگان اسکوچیچ به قدری به صادق محرمی اعتقاد دارد که تحت هر شرایطی این بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کند و حتی در روزهایی که این بازیکن در دیناموزاگرب وضعیت خوبی ندارد، باز هم گزینه اول بازی در سمت راست خط دفاعی تیم ملی است.

دراگان آنقدر به صادق علاقه دارد که خیلی از بازیکنان تیم ملی به او لقب پسر اسکوچیچ را داده اند.

محرمی در بازی تیم ملی مقابل لبنان روی تک گل حریف بی تقصیر نبود و او هم مثل بیرانوند به گمان اینکه توپ بازیکن لبنان به بیرون رفته، بازی را رها کرد تا دروازه ایران باز شود.

نکته عجییب در خصوص محرمی اینکه او این کار را در بازی با سوریه هم تکرار کرد و نزدیک بود تیم ملی گل دریافت کند.

در اواسط نییمه دوم حرکت بازیکن سوریه از سمت راست و پاس به بیرونش نزدیک بود خطرساز شود ولی شوت مهاجم سوریه را شجاع خلیل زاده به کرنر فرستاد.

صادق دوباره روی این صحنه بازی را رها کرد چرا که فکر می کرد توپ بازیکن سوریه از خط بیرون رفته است. همین اشتباه محرمی باعث شد تا چند بازیکن تیم ملی نسبت به آن معترض شوند و به مدافع راست تیم ملی تذکر بدهند که تا آخرین لحظه و تا زمانیکه داور بازی را متوقف نکرده، کارش را انجام دهد و بازی را رها نکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید