224245

پیشنهاد استقلال به علیزاده چرا حالا مطرح شد؟/ اقدام عجیب باشگاه مس در آستانه بازی با پرسپولیس

دنیای معدن- با وجود این که پرونده پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال به معاون فنی و ورزشی باشگاه مس ماه گذشته بسته شد، اما ظاهراً برخی در باشگاه مس مایلند همچنان این پرونده را باز نگه دارند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از میزان، باشگاه مس رفسنجان در اقدامی جالب در آستانه بازی حساس تیمش با تیم فوتبال پرسپولیس از پیشنهاد تیمی تهرانی به علی علیزاده معاون فنی و ورزشی این باشگاه و مخالفت با آن خبر داد؛ موضوعی که شاید کمتر کسی آن را می‌دانست و یا حداقل آنقدر جدی نبود که نیاز به تکذیبش احساس شود.

در این خصوص تلاش کردیم با علیزاده صحبت کنیم، اما وی مدعی شد جای بحث ندارد و در شرایطی که قرار است تیمش با تیم پرسپولیس بازی کند و به امتیاز این بازی نیاز دارد نمی‌خواهد با این قبیل حواشی آرامش تیم را بر هم بزند. اگر علیزاده نمی‌خواهد آرامش تیم را به هم بزند چرا باشگاه مس به این خبر واکنش نشان داد و در شرایطی که می‌توانست سکوت کند چنین خبری را منتشر و در اصل فضاسازی کرد؟

چندی پیش نیز برخی اختلاف نظر‌ها در باشگاه مس باعث شد علیزاده عطای کار در این تیم را به لقایش بخشیده و راهی شیراز شود. در همان زمان، اما مدیران باشگاه مس با این اقدام مخالفت کرده و بار دیگر معاون ورزشی تیمشان را بر مسند کار برگرداندند. از این رو بعد از انتشار این خبر از سوی باشگاه مس چنین به نظر رسید اختلافات داخلی همچنان به قوت خود باقی است و ختم به خیر نشده است. شاید با توجه به نتایج تیم مس نسبت به فصل قبل و عملکرد این تیم در این چند هفته از مسابقات هم بتوان رد پای مشکلات درون باشگاهی را دید.

هر چند ادعای باشگاه مس کاملا درست است؛ اما با این حال علیزاده مایل است به کارش با مس ادامه دهد و با همه مخالفت‌ها هنوز پا پس نکشیده است.

علیزاده از آجرلو به واسطه همکاری که در گذشته در تیم تراکتور با هم داشتند پیشنهادی دریافت کرد، اما این پیشنهاد مربوط به اوایل حضور آجورلو در تیم استقلال بود و به تازگی عنوان نشده است و علیزاده هم در همان زمان با آن مخالفت کرد و مدعی شد مایل است در باشگاه مس به کارش ادامه دهد. بدون شک او در مس موفق است و تاثیر زیادی در قراردادها، مسائل لجستیک و حتی تغییر زمین چمن این باشگاه داشته است. از این رو مدیران ارشد باشگاه مس هرگز نمی‌خواهند او را از دست دهند. آجورلو هم به همین دلایل در پی همکاری با او بود.

علیزاده، اما ظاهرا در باشگاه مس مخالفانی دارد که مایلند وی را با فردی بومی عوض کنند حتی اگر وی پیشکسوت باشگاه مس به حساب بیاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید