224188

اخبار مهم از اردوگاه پرسپولیس تمرین ویژه استقلالی های پرسپولیس |رونمایی از لباس های زمستانی و تغییر در ترکیب + عکس

دنیای معدن- وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن ملی پوش و تاجیک پرسپولیس به رغم باز نشدن پنجره نقل و انتقالات تیم جدید خود در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرده اند

به گزارش دنیای معدن، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن ملی پوش و تاجیک پرسپولیس به رغم باز نشدن پنجره نقل و انتقالات تیم جدید خود در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرده اند. این دو بازیکن از یحیی گل محمدی برنامه تمرینی گرفته اند و در ساعت هایی که تیم تمرین ندارد، در ورزشگاه کاظمی تمرین می کنند. یحیی به هیچ وجه دوست ندارد مشکلی برای پرسپولیسی ها رخ بدهد و به همین دلیل با این که تمرین این دو بازیکن با تیم مشکل قانونی ندارد اما مانع از حضور این دو در تمرینات شده است تا ریسک نکند.قرار است باشگاه پرسپولیس در خصوص این دو بازیکن استعلام نهایی را از فیفا بگیرد تا برای ثبت قرارداد آن ها مشکلی وجود نداشته باشد.

سیستم سه دفاعه ترکیب تازه پرسپولیس 

از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد سرمربی این تیم قصد دارد در ادامه رقابت های لیگ برتر از سیستم سه دفاعه استفاده کند.یحیی گل محمدی اولین بار در دیدار با شاگردان امیر قلعه نویی از سیستم ۳-۴-۲-۱ استفاده کرد. هر چند نیمه اول بازی با گل گهر سیرجان برای پرسپولیسی ها چندان خوشآیند نبود و با یک گل خورده در دقیقه ۴۵ به رختکن رفتند اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است با همین سیستم البته با تمرینات و هماهنگی بیشتر در مسابقات پیش رو ظاهر شود.

در آن دیدار مقابل گل گهر سیرجان، فرشاد فرجی در دفاع سه نفره در نقطه آخر و عقب از بقیه بازی می کرد که در دو سمت خود، علی نعمتی را سمت چپ می دید و علیرضا ابراهیمی را در سمت راست و حالا سرمربی پرسپولیس در تمرینات از وحدت هنانوف به جای علیرضا ابراهیمی استفاده می کند.

هنانوف به عنوان مدافع یارکوب راست در سیستم سه نفره فوق العاده ظاهر شده است.

شاید باور نکنید اما منوچهر صفروف از وحدت هنانوف هم بهتر ظاهر شده است. یحیی گل محمدی در تمرینات اخیر پرسپولیس از منوچهر صفروف به عنوان وینگ بک راست استفاده کرده که این ملی پوش تاجیک با فرارها و نفوذهای پی درپی خود لبخند رضایت را روی لبان سرمربی قرمزها نشانده است.

بعید نیست در صورتی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باز شود یحیی گل محمدی در دیدار با مس رفسنجان از وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در ترکیب اصلی تیمش در دیدار با مس رفسنجان استفاده کند

پرسپولیس با البسه زمستانی جدید 

تمرینات پرسپولیس در هوای سرد تهران در حالی برگزار می‌شود که این تیم امروز به مصاف شهرخودرو خواهد رفت تا برای بازی بعد از فیفادی برابر مس رفسنجان آماده شود.نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس اگرچه از سویشرت و کاپشنهای جدید خود رونمایی نکرده اما بازیکنان این تیم با البسه زمستانی جدید در تمرینات حضور یافته‌اند. تولید این لباسها که برعهده آل اشپورت است، شباهت جالبی هم به کاپشنهای سال 83-84 پرسپولیس دارد.

این در حالی است که پرسپولیس همچنان در تمرین از کیتهای قدیمی استفاده می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید