223524

کامنت جالب مهرداد پولادی برای داریوش یزدانی

پیام ستاره‌ آمریکا نشین استقلالی برای آبی ها + عکس

دنیای معدن- یکی از ستاره‌های شیرازی سابق استقلال در آستانه دیدار استقلال و فجر به نتایج اخیر این دو تیم واکنش نشان داد تا شاگرد کی‌روش هم برای پست او کامنت بگذارد.

به گزارش دنیای معدن، در حالیکه تیم های استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سوم مسابقات لیگ برتر موفق شدند حریفان خود را با شکست مواجه کنند یکی از ستاره‌های آمریکا نشین سابق شیرازی تیم استقلال به این موضوع واکنش نشان داد.

داریوش یزدانی در پایان اولین روز هفته سوم مسابقات لیگ برتر، با اشاره به پیروزی تیم‌های استقلال و فجر مقابل تراکتور و صنعت نفت آبادان در صفحه شخصی اش نوشت: "یزدان پاک فرمودند زمانی که استقلال و فجرسپاسی پیروز می‌شوند بخورید و بیاشامید و شاد باشید".

 کامنت جالب مهرداد پولادی برای داریوش یزدانی

نکته جالب توجه این است که این واکنش در آستانه دیدار استقلال با نماینده شیراز منتشر شد چون داریوش یزدانی اصالتاً شیرازی است و در حال حاضر در ایالت تگزاس آمریکا سکونت دارد.

بین کامنت‌های این پست داریوش یزدانی واکنش یکی از ملی‌پوشان سابق کشورمان نیز دیده می‌شود.

مهرداد پولادی بازیکن اسبق تیمهای استقلال و پرسپولیس در صفحه داریوش یزدانی پیامی ارسال کرد تا مشخص شود این فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان که به دلیل مشکلات خدمت سربازی قادر به بازگشت به کشور نیست همچنان مسابقات فوتبال باشگاهی کشورمان را تعقیب می‌کند. پولادی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل جزو نفرات اصلی تیم ملی در مصاف با آرژانتین بود.

دیدار تیم های استقلال و فجر جمعه ۱۴ آبان از ساعت ۱۶ در شیراز برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید