223505

بگذارید بروم؛ بمانم هم برای شما بازی نمی‌کنم!

دنیای معدن- شنیده‌ها حکایت از آن دارد که میلاد جهانی با وجود داشتن قرارداد با ذوب آهن اصفهان اصرار عجیبی برای صدور رضایتنامه و جدایی دارد!

به گزارش دنیای معدن، میلاد جهانی در دیدار با استقلال از دقیقه ۷۸ وارد زمین شد و برخلاف فصل گذشته نتوانست مثمر ثمر باشد.

این درحالیست که هافبک چپ پای مازندرانی همیشه جلوی استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است، اما ظاهرا پیشنهاد ۷ میلیارد تومانی یک تیم خوزستانی او را هوایی کرده است!

او در دو هفته گذشته بار‌ها به باشگاه ذوب آهن و مربیانش اعلام کرده که انگیزه ندارد و اجازه بدهند برود، چون اگر هم بماند دیگر انگیزه‌ای برای بازی ندارد!

ظاهرا این بازیکن امیدوار است بتواند با توجه به قانون موجود دقایقی کمتری برای ذوبی‌ها به میدان برود و از این تیم جدا شود!

شنیدن این اخبار می‌تواند باعث تعجب و در عین حال تأسف باشد که چگونه یک بازیکن می‌تواند با وجود داشتن قرارداد با رسیدن یک پیشنهاد بهتر خواستار جدایی شود.

در دنیای حرفه‌ای فوتبال رسم براین است تیم‌های خواستار یک بازیکن تحت قرارداد باشگاهی دیگر باید با باشگاه او مذاکره کرده و رضایت بگیرند چرا که یک فوتبالیست با چنین شرایطی قادر نیست خودش تصمیم به جدایی بگیرد، اما متأسفانه در فوتبال ایران به دلیل عدم برخورد قاطعانه و راه‌های فراوان دور زدن قانون باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم./ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید