222065

تازه های استقلال: از محرومیت کادر پزشکی تا سفر به ظاهر عادی گابریل پین!

دنیای معدن– آبی پوشان استقلال در حالی خودشان را برای حضور در لیگ بیست ویکم حاضر می کنند، که در این باشگاه تغییرات زیادی رخ داده است، بطوری که بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده اند و این تیم به دنبال توافق با میلیچ و مذاکره با دیاباته می باشد. که آخرین تغییر و تحولات این باشگاه را بررسی می کنیم.

به گزارش دنیای معدن، کادر فنی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که با وجود جدایی چند بازیکن، نفرات خوبی جایگزین شده اند.

تیم فوتبال استقلال در حالی خودش را برای حضور در بیست ویکمین دوره لیگ برتر آماده می کند که تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته است. محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، هروویه میلیچ، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و داریوش شجاعیان نفرات شاخصی بودند که از استقلال جدا شدند.

برخی کارشناسان و حتی هواداران استقلال اعتقاد دارند که این تیم فاقد یک پلی میکر یا هافبک – مهاجم شاخص در ترکیب خود است. کادر فنی استقلال اعتقاد دارد که جدایی برخی بازیکنان دست آنها نبوده است، از طرفی، آبی پوشان در نیم فصل دوم سال گذشته در ۱۰ بازی بدون پلی میکر صاحب ۹ برد و یک تساوی شدند و می توانند با همان سیستم در این فصل بازی کنند.

استقلال برای جانشینی میلیچ و نادری، نفراتی چون جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی را جذب کرده است. در پست دفاع وسط، به جای غلامی که رباط صلیبی پاره کرده و چند ماهی دور از میادین خواهد بود، عارف آقاسی جذب شده است. زبیر نیک نفس به جای ریگی آمده و امیرحسین حسین زاده و امیرعلی صادقی نیز جانشین مهدی قایدی شده اند. در خط حمله، استقلالی ها قصد دارند علاوه بر امین قاسمی نژاد یک بازیکن خارجی در سطح دیاباته جذب کنند. کادر فنی استقلال اعتقاد دارد که این تیم با وجود اینکه دچار تغییرات شده، اما مهره های خوبی اضافه شده اند. ضمن اینکه، رزوبه چشمی نیز قرار است به این تیم اضافه شود که قابلیت بازی در خط دفاع و هافبک دفاعی را دارد.

انتقاد دیگر از استقلال، عدم جذب جانشین برای مهدی قایدی است، اما کادر فنی استقلال براین باور است که شاید بازیکنی در سطح قایدی در استقلال وجود نداشته باشد. با این حال حسین زاده خیلی خوب خودش را نشان داده و در دیدار با الهلال عربستان ستاره آبی پوشان بود، آن هم در شرایطی که اولین تجربه اش را با استقلال پشت سر می گذاشت.

تلاش آجرلو برای پرداخت بدهی های استقلال

آجورلو در مذاکره با شرکت های مختلف از جمله های وب گفت: کف قیمت برای همکاری با باشگاه استقلال را ۳۰۰میلیارد تومان اعلام کرده اند.

هرچند آجورلو عقیده داره برند استقلال ارزش خیلی بیشتری دارد، اما فعلا برای پرداخت بدهی های فصل جاری این مبلغ کفایت می کند.

اعلام آخرین وضعیت زمین تمرین استقلال، برگزاری دیدار تدارکاتی و حضور بازیکنان در تست پزشکی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با حضور در مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران در تست های پزشکی شرکت کردند.

تست پزشکی پیش فصل ایفمارک (مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال) شرکت کردند.

بیژن طاهری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: روز گذشته با نظر کادر فنی یک دیدار تدارکاتی مقابل پیکان برگزار کردیم که برای ما خوب بود.

طاهری با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان در تست های پزشکی ایفمارک شرکت کرده اند، گفت: نفراتی چون امیرحسین حسین زاده و امیرعلی صادقی که در اردوی تیم ملی امید حضور داشتند، امروز در تست های پزشکی تیم ما شرکت کردند.

وی در خصوص آخرین وضعیت ابوالفضل جلالی اظهار داشت: جلالی در روزهای گذشته به صورت انفرادی تمرین کرده و فکر می کنم تا دو هفته دیگر بتواند به همراه بقیه بچه ها کار کند.

استقلال به دنبال توافق با میلیچ و مذاکره با دیاباته

با حضور مدیریت جدید در استقلال، مسئولان باشگاه با میلیچ و وکیل او صحبت هایی انجام داده اند تا مطالباتش را طی توافق دوطرفه به صورت اقساط پرداخت کنند. میلیچ در ایمیل های اخیرش از طریق وکیل خود خواستار پرداخت دیرکرد مبلغ قراردادش هم شده است که مسئولان استقلال به دنبال توافق با او هستند که اگر مطالباتش را پرداخت کنند، دیرکردی به او پرداخت نشود.

در رابطه با دیاباته، هنوز مسئولان استقلال نتوانسته اند با او توافق کنند، اما قرار است با وکیل مهاجم فعلی الغرافه قطر مذاکراتی انجام دهند.این مذاکرات در حالی انجام خواهد شد که گفته می شود هنوز حکمی از سوی فیفا به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است.

مربی خارجی استقلال از تهران رفت

کارهای اداری و روال قانونی برای دریافت ویزای اقامت و مجوز کار گابریله پین در حال انجام است و مربی ایتالیایی استقلال مشکلی بابت همراهی آبی پوشان در رقابت های لیگ برتر ندارد ولی یک سری کارهاست که باید حتماً انجام شود.

گابریله برای تکمیل کردن روند امور اداری خود جهت همکاری با استقلال باید طی روزهای آینده مسافرتی کوتاه (حداکثر ۴۸ ساعت) به جزیره کیش داشته باشد و از تهران خارج شود تا سلسله مراتب اداری پیرامون مجوز کارش تکمیل شود؛ مسئله ای کاملاً عادی که در مورد سایر بازیکنان و مربیان خارجی استقلال نیز انجام شده بود و وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی نیز جهت انجام امور مذکور با خروج از پایتخت به سوی جزیره مرجانی خلیج فارس پرواز کرده بودند.

استقلال و یک بازی دیگر پیش از مسابقه با هوادار

آبی ها که در آخرین بازی دوستانه به مصاف پیکان رفتند احتمالا پیش از دیدار با هوادار یک بازی دوستانه انجام خواهند داد. حریف جدید آبی ها هنوز مشخص نشده است اما به طور حتم تیم لیگ برتری نخواهد بود. مجیدی به دنبال یک حریف سبک تر برای استقلال است تا شاگردانش پیش از بازی نخست لیگ تمرینات تاکتیکی پشت سر گذاشته را مرور و در بازی دوستانه به اجراء بگذارند و از سویی با برد در بازی پایانی با روحیه ای خوب در انتظار شروع بازی ها باشند.

احتمالا این بازی دوستانه برای روز چهارشنبه برنامه ریزی خواهد شد تا شاگردان فرهاد مجیدی بعد از پشت سر گذاشتن آخرین بازی دوستانه یک هفته برای بازی با هوادار فرصت داشته باشند.

مجیدی عذر ۲ عضو گروه پزشکی استقلال را خواست

سرمربی تیم استقلال عذر دو نفر از اعضای با سابقه گروه پزشکی این باشگاه را خواست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال چند روزی است عذر ۲ عضو کادر پزشکی تیم فوتبال را خواسته و به جای این نفرات دو نفر دیگر در تمرینات این تیم شکایت می کنند.

امیر مهریزی و وحید قربانی ۲ عضو گروه پزشکی و ماساژورهای استقلال مدتی است در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند و از این تیم جدا شده اند. مهریزی سالها در تیم استقلال فعالیت می کرد و قربانی از زمان هدایت علیرضا منصوریان به این تیم اضافه شده است.

کرونا در کمین استقلالی ها/ عنایتی مبتلا شد؟

مربی سابق استقلال به کرونا مبتلا شده است و این موضوع می تواند تاثیر مستقیم روی بازی با استقلال داشته باشد.

فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ۲۷ مهر ماه سال جاری آغاز می شود که علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان به کرونا مبتلا شده است. با توجه به انتقال وی به قرنطینه، بازی اول این تیم مقابل ذوب آهن را از دست داد.

نکته تلخ تر اینکه آبادانی ها در تهران اردو تشکیل دادند و صنعت نفت در چارچوب بازی تدارکاتی به مصاف هوادار رفته است.

سرمربی صنعت نفت بدون اطلاع از ابتلا به کرونا، رضا عنایتی و کادرفنی هوادار را در آغوش گرفته است. به همین واسطه منصوریان از عنایتی درخواست کرد او و دستیارانش تست کرونا بدهند.

در صورت مثبت بودن تست عنایتی و دستیارانش، آن ها باید به قرنطینه بروند و آنها نیز هفته اول را از دست خواهند داد.

گفتنی است تیم فوتبال هوادار در هفته اول لیگ برتر مهمان استقلال است. این بازی در روز ۲۸ مهرماه سال جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

آغاز مذاکرات استقلال با دیاباته / مدافع کروات شاگرد فرهاد می شود ؟

باشگاه استقلال در نظر دارد برای پرداخت مطالبات هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین خود با این بازیکن به توافق برسد.

باشگاه استقلال در نظر دارد برای پرداخت مطالبات هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین خود با این بازیکن به توافق برسد.شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین تیم فوتبال استقلال مطالباتی از باشگاه استقلال دارند و در چند نوبت ایمیل اخطار به این باشگاه ارسال کرده اند.

با حضور مدیریت جدید در استقلال، مسئولان باشگاه با میلیچ و وکیل او صحبت هایی انجام داده اند تا مطالباتش را طی توافق دوطرفه به صورت اقساط پرداخت کنند. میلیچ در ایمیل های اخیرش از طریق وکیل خود خواستار پرداخت دیرکرد مبلغ قراردادش هم شده است که مسئولان استقلال به دنبال توافق با او هستند که اگر مطالباتش را پرداخت کنند، دیرکردی به او پرداخت نشود.در رابطه با دیاباته، هنوز مسئولان استقلال نتوانسته اند با او توافق کنند، اما قرار است با وکیل مهاجم فعلی الغرافه قطر مذاکراتی انجام دهند. این مذاکرات در حالی انجام خواهد شد که گفته می شود هنوز حکمی از سوی فیفا به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است.بازگشت بازیکن جنجالی استقلال رشید مظاهری بعد از مدت ها این فرصت را پیدا کرد تا در ترکیب استقلال به میدان برود.

رشید مظاهری آخرین بار در فینال جام حذفی برابر فولاد که با شکست استقلال همراه بود، برای تیمش به میدان رفت و قبل از سفر آبی ها به امارات قراردادش را فسخ کرد تا در بازی با الهلال غایب باشد. مظاهری بعد از عقد قرارداد دوباره با استقلال در بازی دوستانه برابر خیبر در ترکیب این تیم حضور نداشت، اما نیمه دوم بازی با پیکان این فرصت را پیدا کرد تا بعد از مدت ها برای استقلال به میدان برود.دیروز رشید مظاهری بعد از ۶۱ روز فرصت بازی کردن برای استقلال را پیدا کرد و حالا او باید امیدوار باشد مجیدی برای بازی های لیگ به او اعتماد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید