221957

پسری که سه جام از استقلال گرفت!

دنیای معدن: جالب است بدانید که فرشید اسماعیلی در از دست رفتن سه جام استقلالی‌ها نقش موثری داشته است.

 

به گزارش دنیای معدن، پنج فصل اخیر فوتبال کشورمان با پیوستگی قهرمانی های پرسپولیس همراه بوده و استقلالی‌ها علیرغم تلاش زیادی که همواره برای کسب جام به کار گرفتند بجز یک قهرمانی جام حذفی در زمان وینفرد شفر به موفقیت دیگری نرسیدند.

جالب است بدانید در این مدت شانس مسلم کسب سه قهرمانی برای آبی‌های تهران توسط خودشان از بین رفت و از قضا نقش یک بازیکن در این ناکامی‌ها ثابت و پررنگ بود؛ فرشید اسماعیلی!

عملکرد سینوسی هافبک شماره 8 استقلال نکته بارز نمایش های او برای این تیم بود. همه چیز از سال 95 و دربی 85 آغاز شد. روزی که او با به ثمر رساندن یک گل زیبا و ارسال پاس گل برای قربانی در کمتر از دو دقیقه زمینه ساز کامبک مقابل پرسپولیس شد تا محبوبیتش نزد هواداران به اوج برسد. اما همین دربی محبوبیت را از اسماعیلی گرفت؛ نوروز 98 و در حالی که بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول و تبدیل شدن به مدعی اول قهرمانی لیگ به استقلال رو کرده بود، اسماعیلی در واپسین دقایق نیمه نخست دربی با ضربه چیپی که به توپ زد پنالتی تیمش را از دست داد و در نهایت با شکستی که در این بازی برایشان رقم خورد نه تنها به صدر نرسیدند بلکه اختلاف امتیازشان با پرسپولیس صدرنشین بیشتر هم شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید