243486

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفتگوی اختصاصی با دنیای معدن مطرح کرد:

مشارکت فولاد مبارکه در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

دنیای معدن-مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: برپایی پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فرصتی برای معرفی قابلیت ها و توانمندی‌های فولاد مبارکه است که در آن مشارکت دارد.

محمد جواد براتی در گفت و گو با خبرنگار دنیای معدن تصریح کرد: امسال پس از چند سال وقفه بدلیل بیماری کرونا، پنجمین دوره این نمایشگاه فرصتی فراهم کرده که بزرگترین فولاد ساز کشور در کنار بیش از ۷۰۰ شرکت حضور یابد.

وی اضافه کرد: امروز علاوه بر رهبر معظم انقلاب اسلامی،  دولت سیزدهم هم بر بحث صادرات غیرنفتی تکیه و تاکید دارند و فرصتی را پیش روی شرکت های مختلف از دانش بنیان ها، فعالان صنعت ساختمان، دارو و تجهیزات پزشکی و غیره قرار داده اند.

براتی خاطرنشان ساخت: امروز صنعت فولاد از پیشران های اقتصاد کشور محسوب می شود و در این ارتباط فولاد مبارکه با سهم ۳۴ درصدی در تولید فولاد کشور ، نقش بسزایی دارد.

وی گفت: سال‌های گذشته بخش عمده ای از صادرات فولاد مبارکه به قاره اروپا انجام شده و این امر گویای کیفیت بالا و مطلوب محصولات این شرکت است  که به بازارهای بین المللی راه یافت.

وی یاداور شد: غرفه هلدینگ فولاد مبارکه در این نمایشگاه ، مرکب از فولاد امیر کبیر کاشان ( تولید کننده ورق گالوانیزه ) ، شرکت ورق خودرو ( چهارمحال و بختیاری ) بهمراه بازو های تجاری شامل فولاد متیل و آتیه فولاد نقش جهان است.

وی توضیح داد: فولاد مبارکه اکنون از توان فنی و مهندسی بالایی برخوردار است که از آن برای ایجاد فولاد سازی‌ها و رفع مشکلات فولاد سازان کشور مشارکت دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه حضور در نمایشگاه های برون مرزی را یکی از رویکردهای جدی این واحد صنعتی معرفی کرد و گفت: شناخت نسبت به قابلیت های فولاد مبارکه و شناسایی بازارهای جدید از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه‌هاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید