238150

برای نخستین بار در کشور؛

تندیس زرین جایزه ملی تعالی مدیریت دارایی‌های ایران به فولاد مبارکه رسید

دنیای معدن: شرکت فولاد مبارکه برای نخستین بار با نظر کمیته داوری و بررسی احراز سطوح مختلف پنجمین جایزه ملی نگهداری و مدیریت دارایی‌های ایران، تندیس زرین جایزه ملی تعالی در بخش ساخت و تولید در سال ۱۴۰۰ را دریافت کرد.

به گزارش دنیای معدن، جایزه ملی نگهداری دارایی‌ها، فرآیندی است که هر ساله به شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در زمینه نگهداری صحیح دارایی‌ها و تجهیزات تعلق می‌گیرد تا با نهادینه‌سازی فرهنگ نگهداری بتوانند گواهینامه، تقدیرنامه و یا تندیس جایزه نگهداری را به خود اختصاص دهند.

نگهداری صحیح دارایی‌ها با استفاده از روش‌های نوین در ارتقای بهره‌وری، کیفیت تولید کالا و کاهش هزینه‌ها، تولید ثروت بیشتر و سودآوری شرکت‌ها تأثیرگذار بوده و هم‌اکنون به بخش مهم و جدایی‌ناپذیر سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شده است.

برگزاری این جایزه به بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌ها کمک می‌کند که همواره در مسیر نگهداری اموال و دارایی‌های خود گام‌های اساسی بردارند تا بتوانند از این دارایی‌ها به شکل مناسبی استفاده کنند.

همچنین نگهداری و مدیریت اموال و دارایی‌ها یک رویکرد جدید برای ارتقای بهره‌وری از محل نگهداشت دارایی‌های فیزیکی شرکت‌های بزرگ صنعتی، فنی و تجاری است تا این شرکت‌ها بهره‌وری در فعالیت‌های صنعتی خود را ارتقا دهند.

نگهداری صحیح از اموال، دارایی‌ها و تجهیزات سبب خواهد شد که عمر مفید اموال و دارایی‌های سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی بیشتر شود و در این راستا همواره راندمان کاری آن‌ها نیز روند رو به رشدی را تجربه خواهند کرد.

این جایزه در بخش ساخت و تولید، خدمات، بخش عمومی و بخش‌های تحقیقاتی به سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور اعطا می‌شود و نخستین جایزه ملی نگهداری دارایی‌ها و اموال در ایران در سال ۹۶ با توجه به معیارهای ۹گانه رهبری، راهبردها، توسعه منابع انسانی، برنامه‌ریزی مدیریت منابع، مدیریت گردشکار، بهبود قابلیت اطمینان، بهبود کسب و کار و نتایج عملکردها با نظر کمیته داوری و بررسی احراز سطوح مختلف جایزه ملی به شرکت‌های صنعتی اعطا شد و امسال برای نخستین بار در کشور شرکت فولاد مبارکه تندیس زرین جایزه تعالی در این دوره را به خود اختصاص داد.

پنجمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران، ۱۹ شرکت و سازمان موفق به کسب گواهی اهتمام تعالی نگهداری، تقدیرنامه و تندیس شده‌اند و شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای نخستین بار در بین شرکت‌های صنعتی کشور موفق به دریافت تندیس زرین در بخش ساخت و تولید شده است.

همزمان با برگزاری این مراسم بیش از ۱۰ شرکت داخلی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارائه سیستم‌ها و سامانه‌های تعمیر و نگهداری دارایی‌های فیزیکی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

محسن کفیل مدیر دفتر فنی نگهداری و تعمیرات فولاد مبارکه به‌عنوان نماینده این شرکت، تندیس زرین جایزه ملی تعالی در بخش ساخت و تولید در سال ۱۴۰۰ را دریافت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید