242940

کمک ۶۰ میلیارد ریالی شرکت فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

دنیای معدن: محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با حضور در برنامه تلویزیونی "یک شهر ضیافت" سیمای مرکز اصفهان، از کمک ۶۰ میلیارد ریالی این شرکت برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان خبر داد.

 به گفته مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ۵۰ میلیارد ریال از مبلغ مذکور توسط شرکت فولاد مبارکه و ۱۰ میلیارد دیگر با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه اختصاص داده شده است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه اقدامات متعددی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کنار افتخارآفرینی‌ها در زمینه تولید داشته است و این شرکت در سال گذشته با مشارکت در تامین ۱۰۰ واحد مسکونی، اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ سری لوازم خانگی به مددجویان پیشتاز بود و از زمان وقوع زلزله در شهرستان خوی و محاصره هم‌وطنان در برف، نسبت به تهیه و توزیع بیش از ۱۱۰۰ بسته معیشتی اقدام کرد.

همچنین اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیر ۶۶ دستگاه آمبولانس از کارافتاده دانشگاه علوم‌ پزشکی اصفهان به عنوان نمونه دیگری از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

با توزیع بیش از ۵ میلیون بطری آب معدنی بین زائران حسینی و اعزام۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس جهت انتقال زائران، اقدامى منحصر به فرد در کشور برای تسهیل بازگشت زائران از مرزها در قالب مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه صورت گرفت.

 از امروز پویش جمع‌آوری کمک‌های هواداران تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای آزادی زندانیان نیازمند با عنوان "گل‌های طلایی" نیز آغاز شد که این پویش تا روز مسابقه با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه خواهد داشت و به این ترتیب هواداران پرشور تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز در این اقدام خیر سهیم خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید