239791

مدیرعامل شرکت پویش ساخت ذوب آهن در گفتگوی اختصاصی با دنیای معدن مطرح کرد:

آغاز تعمیرات لوکوموتیو و واگن درشرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان گفت: با تجهیز کارگاه تعمیرات دپو راه آهن، این شرکت درصدد است تا انجام تعمیرات لوکوموتیو و واگن های سراسر کشور را در این کارگاه عملیاتی کند.

«امیر ایرانپور» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای معدن افزود: پیش از این در این کارگاه تعمیرات واگن ها و لوکوموتیو های شرکت ذوب آهن اصفهان انجام می شد، اما درصدد هستیم با تجهیز بیشتر کارگاه  تعمیراتی در این شرکت واگن ها و لوکوموتیو های سراسر کشور را در این کارگاه انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن تاکید کرد: همچنین با تجهیز کارگاه های دیگری به دنبال تعمیر والوها با سایزهای بزرگ و کوچک ذوب آهن اصفهان هستیم تا والوهایی که از رده خارج شدن پس از بازسازی بار دیگر در مدار بهره مندی قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان از آماده شدن ارائه خدمات تعمیراتی و سرویس دهی و ساخت اسکلت های فلزی بزرگ در زمینه‌های در صنایع فولادی و غیر فولادی خبرداد و اظهارداشت: هم اکنون عملیات ساخت اسکلت فلزی پروژه ۱۰ طبقه گاندی به وزن بیش از ۹۰۰ تن در دست اقدام است تا بتوانیم پس از آماده شدن این اسکلت فلزی در این پروژه کارسازی کنیم.

وی، ساخت پاتیل ها، ساخت قطعات سنگین فولادی تا ۴۰۰ تن، ساخت تابلوهای برق ریتال، ساخت سرند را از مهم‌ترین اقدامات و طرح های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اعلام کرد و افزود: هم اکنون در کارگاه های این شرکت پاتیل های سرباره شرکت مس سرچشمه، شرکت فولاد آلیاژی، شرکت فولاد مبارکه، شرکت ذوب آهن اصفهان و زرند کرمان در حال ریخته گری است.

ایرانپور یادآور شد: شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن تاکنون پروژه های صنعتی و مهندسی بزرگی را در شرکت ذوب آهن اصفهان انجام داده است و در حال حاضر در کارگاه های این شرکت اسکلت سازی بیش از ۲ هزار تن در دست ساخت قرار دارد.

وی اظهارداشت: در طول سال های گذشته در کارگاه های تعمیراتی تجهیزات صنعتی و مهندسی شرکت ذوب‌آهن همواره توسط کارشناسان این شرکت انجام شده است و آماده ارائه سرویس های مورد نیاز به شرکت های فولادی و غیر فولادی در کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با بیان اینکه قبلا کار تعمیراتی خطوط تولید شرکت صبا فولاد انجام داده ایم و برای شرکت کاوه فولاد آریا تعمیرات غلطک های این شرکت انجام شده است گفت: با وجود کارشناسان و متخصصان ساخت نیروگاه، اجرای سیستم های آبرسانی، نصب تجهیزات الکتریکی و تعمیر موتورهای الکتریکی بزرگ و کوچک و تعمیرات ترانس های قوی در این شرکت برای صاحبان صنایع به راحتی قابل تعمیرات و بازسازی هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید