252510

کارگران؛ سودمند‌ترین سرمایه‌های انسانی

پیام مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر

دنیای معدن: کارگران عزیز به عنوان یکی از ارزشمندترین طبقه‌های اجتماعی از یک سو و سودمندترین گروه در جامعه از سوی دیگر می‌باشند.این عزیزان وارسته؛ نقش مهم و کلیدی را در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و شاکله اصلی رونق و پیشگامی این سرزمین گهر بار هستند.

به گزارش دنیای معدن، اینک، با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به مددِ سال‌ها تلاش بی‌شائبه کارگران سختکوش؛ استقلال و بالندگی و رشدِ صنعت فولاد را شاهد هستیم و بدون شک، همت والای این جهادگران عرصه‌ی اقتصاد در سراسر این خاک مقدس، ارزشمندترین سرمایه در صنعت فولاد کشور است.

سرمایه‌ای که نه‌تنها با کوشش وصف‌ناپذیر، چرخ‌های توسعه و پیشرفت کشور را به حرکت در می‌آورد که با اراده و عزمی مثال‌زدنی، در زمان جنگ اقتصادی ناجوانمردانه دشمن، با تکیه بر توان علمی و دانش فنی به‌روز، تحریم‌های بی‌سابقه را پشت سر گذاشته و سیاست فشار حداکثری دشمنان را به شکست حداکثری تبدیل کرده و توانمندی ایران و ایرانی را در عرصه‌های مختلف صنعت به‌منصه ظهور رسانده است.

فرصت را غنیمت دانسته و ضمن تبریک هفته‌ی کار و کارگر، تلاش شبانه‌روزی و زحمات، سرمایه‌های ارزشمند و انسانی بویژه،همکارانم در «شرکت صنعت فولاد شادگان» را که شکوفایی و اقتدار کشورمان در عرصه اقتصاد به دستان توانمند آنان حاصل شده است، ارج نهاده و سلامتی و بهروزی یکایک این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

امیدواریم با تلاش مضاعف با بهره‌مندی صحیح از اندیشه‌های نو و هنر بازوی کارگران سختکوش فولاد مردان شادگانی، شاهد تحقق افزایش بهره‌وری در تولیدو قدم‌های اثربخشی در ادامه‌ی این راه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید