243772

هدف‌گذاری فولادساز ایتالیایی برای تحقق گردش مالی ۱۰ میلیارد یورویی

دنیای معدن: فولادساز ایتالیایی برای تحقق گردش مالی ۱۰ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۳ هدف گذاری کرده است.

به گزارش دنیای معدن از ایراسین، Marcegaglia، تولیدکننده ایتالیایی فولاد و غلتک، از گردش مالی ۸.۶ میلیارد یوررویی در سال ۲۰۲۲ توسط این شرکت خبر داد. آنتونیو مارسگاگلیا، رئیس هیئت مدیره این شرکت در حاشیه نمایشگاه تجاری فولاد در شهر میلان ایتالیا با اعلام این خبر ادامه داد که این شرکت گردش مالی خود را در ده سال گذشته بیش از دو برابر کرده است.

وی افزود: این شرکت اکنون ۱۰ میلیارد یورو گردش مالی و همچنین صفر کردن را در سال ۲۰۲۳ هدف قرار داده است. همچنین در حوزه تولید نیز برنامه‌هایی برای به صفر رساندن انتشار کربن و به حداقل رسیدن ضایعات تولید در دستور کار قرار داده است.

رئیس هیئت مدیره این شرکت همچنین از خرید سه کارخانه نورد جدید برای این شرکت در راستای تولید محصولات جدید خبر داد.

این در حالی است که Marcegaglia، اخیراً در لتونی و لهستان نیز خطوط تولیدی را خریداری نموده و با خرید برخی از شرکت‌های خدماتی به‌دنبال گسترش فعالیت‌های خود در اروپا است.

Marcegaglia بخشی از کنسرسیومی با NLMK Europe است که به همراه ArcelorMittal و Liberty Galati در پروژه‌هایی مشترک در حال فعالیت هستند.

 Marcegaglia در سال ۱۹۵۹ در ایتالیا تأسیس شده حدود ۶۵۰۰ نفر را در مجموعه شرکت‌های خود به کار مشغول کرده است. این فولادساز ۷۰۰ هزار تن فولاد خام در ایتالیا تولید می‌کند و در زمینه تولید محصولاتی نظیر لوله نیز فعال است.

 

دیدگاهتان را بنویسید