231156

قراضه ایتالیا با راه اندازی مجدد کارخانه ها افزایش می یابد

دنیای معدن-کالانیش: انتظار می‌رود قیمت قراضه ایتالیا، به ویژه گریدهای E8، در روزهای آینده حدود 100 یورو به ازای هر تن معادل 109 دلار افزایش یابد که نتیجه کاهش تولید خودرو و کمبود مواد خام ناشی از جنگ اوکراین است.

به گزارش دنیای معدن، قیمت ها در ایتالیا در ماه مارس نسبت به فوریه به طور متوسط   60 یورو در هر تن افزایش یافته است. قیمت ها در عین حال به طور متوسط   90 یورو در هر تن در فرانسه و آلمان و بیش از 100 یورو در هر تن در کشورهای اروپای شرقی صعود کردند. برخی منابع معتقدند که گریدهای بالای E8 در ماه آوریل از سطح 600 یورو در هر تن خواهند گذشت.

قیمت ها در ایتالیا هفته گذشته به دلیل توقف تولید در اکثر کارخانه های محلی، افزایش یافت. همه کارخانه‌هایی که تولید خود را متوقف کرده بودند از روز دوشنبه تولید را از سر گرفتند و با توجه به کمبود واردات چدن، انتظار می‌رود که به قراضه نیاز داشته باشند.

با این حال، دوشنبه برای تجارت قراضه روز بسیار آرامی بود، زیرا به نظر می رسید کارخانه ها رویکرد انتظار را در پیش گرفته اند.

تاکنون در این ماه، قراضه تولید داخلی گرید مخلوط E8 با قیمت 520 تا 530 یورو در هر تن تحویل داده شده است، در حالی که گرید E8 در قیمت 550 یورو در هر تن تحویل گردیده. فولادسازان برای E40 مخلوط خرد شده با گرید پایین 530 یورو و گرید بالای خودرو 560 یورو پرداخت می کنند.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید