243647

مدیرعامل فولاد خوزستان در دیدار با اعضای شورا و مدیران حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی:

روحیه همبستگی و اتحاد، عامل موفقیت‌های فولاد خوزستان است

دنیای معدن: امین ابراهیمی مدیرعامل به مناسبت هفته بسیج کارگری با اعضای شورا و مدیران حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان دیدار نمود.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی فولاد خوزستان، در این دیدار، مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، جامعی مدیر روابط عمومی، علیدادی فرمانده و اعضای شورای حوزه بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان حضور داشتند. 

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج یعنی حضور مستمر و فعال در تمامی میدان‌ها، افزود: امروزه دشمنان نظام سعی در ضربه زدن به جبهه اقتصادی دارند، که در این مورد با ثبت رکوردهای تولید، پاسخ کوبنده‌ای از سوی شرکت فولاد خوزستان به آنان داده شد. اگر رکوردی در بخش تولید زده می‌شود، مرهون روحیه همبستگی، اتحاد و بسیجی در شرکت فولاد خوزستان است. 

وی افزود: با وجود چالش‌ کمبود انرژی در سال‌های اخیر، این تلاش و همت کارکنان شرکت بود که سالی موفقیت آمیز و بدون حادثه پشت سر گذاشته شد. دیروز حوزه جنگ، دفاعی و نظامی بود، اما عرصه جنگ امروز خط تولید است. در سال جاری، گفتمان شرکت فولاد خوزستان توسعه است. بنابراین، برای ثبات نقش‌آفرینی در عرصه تولید و اقتصاد کشور در آینده، باید تمرکز ارکان شرکت بر حوزه توسعه باشد. 

ابراهیمی ادامه داد: در دو سال گذشته معادل ۴۰ هزار میلیارد تومان، پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای در شرکت فولاد خوزستان اتفاق افتاده است. امیدواریم طرح زمزم ۳ و بخش فولاد‌سازی شرکت صنعت فولاد شادگان در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

در ادامه علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی گفت: هماهنگی پربرکت امروز بین تیم مدیریتی و مجموعه مقدس بسیج شرکت بی سابقه است. 

وی با تشکر از مجموعه بسیج شرکت و موفقیت های آن در حوزه های مختلف گفت: هیچ مدیری بدون تلاش فعال مجموعه خود نمی‌تواند موفقیتی را به‌دست آورد.

مخبر دزفولی با اشاره به روایت و جمله عجیب پیامبر اکرم (ص) که می فرماید: "ضربة علی فی یوم خندق افضل من عبادة ثقلین" گفت: اخلاص و اقدام امیرالمومنین علی (ع) در جنگ خندق اسلام را نجات داد و مومنین را سربلند کرد. 

قائم مقام مدیرعامل شرکت در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی گفت به فرمایش آیت‌ الله جوادی آملی، در طول تاریخ هر شخصی که حرکتی مخلصانه در راستای تقویت اسلام انجام دهد، در ثواب ضربه امیرالمومنین علی (ع) در روز خندق شریک است و امروز در گرماگرم جهاد نفس گیر اقتصادی، کسانی که در این عرصه برای خدا و تقویت اقتصاد و سربلندی کشور امام زمان (عج) تلاش می کنند در این زمره هستند.

پیش از سخنان مدیرعامل، مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان گفت: در عرصه تولید پایدار، قطعه‌سازی، متالورژی، آب و نانو، بسیج توانایی خدمت‌رسانی دارد.

وی افزود: هر زمان احساس شود در حوزه ای می توان خدمت رسانی نمود بی شک با روحیه جهادی، بسیجیان وارد آن میدان می شوند و موانع را از پیش روی بر خواهند داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید