238259

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در آیین تجلیل از خادمین حسینی فولاد خوزستان:

شرکت فولاد خوزستان در تولید، صادرات و مسئولیت اجتماعی و معنوی پیشتاز است

دنیای معدن: آیین تکریم و تجلیل از خادمان اربعین حسینی در موکب شهدای فولاد خوزستان با حضور سید‌محمود موسوی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان، علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل حوزه بهره‌برداری و توسعه،محمود لندی معاون بهره برداری،عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی،مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان و جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت فولاد خوزستان ۳ آبان ماه ۱۴۰۱ در تالار شهید امتی برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، سید‌ محمود موسوی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان در این مراسم گفت: شرکت فولاد خوزستان در خدمت به زائران اربعین حسینی موفق عمل نموده است. آخرین نقطه مرزی به شرکت فولاد خوزستان سپرده شد تا نخستین موکب خدمت‌رسان به زائران حسینی در هنگام بازگشت از سفر اربعین باشد.

وی گفت: اربعین حسینی نماد شکوه و عزت اسلام و شیعه است. اربعین قدرت نرم جهان اسلام در برابر قدرت کفر و الحاد است.

موسوی تصریح کرد: تنها از مرز چذابه، زائر از ۹۳ کشور برای زیارت اربعین عبور نموده است. اربعین توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، دو کشور ایران و عراق بیمه شده و به لطف خدا اربعین زمینه‌ساز قیام مهدوی (عج) خواهد بود.

در بخش دیگری از این مراسم علیرضا مخبر‌ دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: استاد العرفا مرحوم سید علی آقای قاضی (ره) نقل به مضمون فرموده اند من همه راه ها را بررسی کردم برای کسب رضای خدای متعال راه میان بر، عشق به اباعبدالله الحسین(ع) است.  

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان همیشه مشتاقانه برای خدمت به زوار اباعبدالله (ع) پیشقدم بوده است ولی امسال با عشق خالصانه مدیرعامل محترم و هیات مدیره متدین شرکت، تلاش متفاوت و مضاعفی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی انجام شد.

مخبر دزفولی مشارکت در مسقف کردن و نصب مه پاش در مسیر زوار به سوی عراق، نصب ۶۵ چشمه ‌سرویس بهداشتی و حمام، تهیه استراحتگاه وسیع و توزیع آب معدنی خنک. در نقطه صفر مرزی را بخشی از این خدمات دانست.

وی افزود: در جلسه‌ای که امروز با مدیرکل حج و زیارت استان داشتم امیدوارم با محوریت استاندار محترم و کمک شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف استان خوزستان، زائرسرای مجهزی برای زوار شریف اباعبدالله الحسین (ع)  و در شأن خوزستان و عشاق حسینی در مرزهای خوزستان احداث شود.

مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاوت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان گفت: خدا را شاکریم که در زمانی زندگی می‌کنیم که راه کربلا باز است و توفیق خدمت به زوار کربلا را داریم. شرکت فولاد خوزستان همانند سال‌های گذشته توفیق برپایی موکب حسینی به‌ نام شهدای فولاد خوزستان بر عهده داشت.

فرمانده حوزه بسیج شهید بقایی افزود: با موافقت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، قرار است این شرکت ساختمانی برای پذیرایی از زائران عتبات در ایام اربعین حسینی برپا نماید.

 

محمد علامه رییس ارتباطات منطقه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: در موکب شهدای فولاد خوزستان خدماتی همچون برپایی دو چادر موکب جهت اسکان ۱۰۰۰ تَن، برپایی موکب در نقطه صفر مرزی جهت توزیع آب شرب، تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰۰ بطری آب معدنی، برپایی نماز جماعت روزانه، اجرای مراسم تعزیه خوانی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی سفر، ایجاد نمایشگاه فرهنگی (کتاب و ادعیه)، تهیه و توزیع چای، قهوه و شربت به صورت شبانه روزی انجام شد.

این گزارش حاکی است، در پایان آیین یادشده با اهدای لوح تقدیر از زحمات تلاش‌گران در موکب شهدای فولاد خوزستان قدردانی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید