240376

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه تأکید کرد؛

ضرورت افزایش همکاری‌ها میان سازمان بسیج کارگری کشور و فولاد مبارکه

دنیای معدن: رئیس سازمان بسیج کارگری کشور ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل این شرکت، افزایش همکاری میان فولاد مبارکه و سازمان بسیج کارگری کشور را ضروری دانست.

به گزارش دنیای معدن از ایراسین، رئیس سازمان بسیج کارگری کشور ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل این شرکت، افزایش همکاری میان فولاد مبارکه و سازمان بسیج کارگری کشور را ضروری دانست و گفت: استان اصفهان نخستین استانی است که قله فعالیت خود را در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، حیدریون تولید، در معرض عملیات و نمایش اقتدارآفرینی قرار داده است.

حمیدرضا اله‌بداشتی گفت: گروه‌های جهادگر در قالب گروه‌های کارآمدان، تولیدیاران و سفیران تولید، هم در مأموریت‌های عمومی و هم در عرصه‌های تخصصی همگام با کارگران و مدیران شرکت‌ها در حال نقش‌آفرینی هستند تا بتوانند گامی مهم برای تحقق و ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و حل بخشی از مشکلات حوزه کارگری و کارفرمایی بردارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی به دنبال این هستند که با کمک به بخش تولید، مشکلات موجود در زنجیره تولید را رصد و آن‌ها را در پایگاه‌ها بررسی و احصا کنند. در این زمینه، نیروهای جهادی با توجه به ظرفیت‌هایی که در پایگاه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد در حد توان به حل مشکلات می‌پردازند و در نهایت مشکلات حل‌نشده را به کارگروه‌های رفع موانع نواحی یا استان منتقل می‌کنند.

جهادگران گروه‌های بسیج کارگری یاری‌رسان صنایع در محرومیت‌زدایی‌ها

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور اذعان کرد: البته مشکلاتی باقی می‌ماند که ممکن است در سطوح پایین‌تر قابل‌حل نباشد و به همین علت، در ستاد تسهیل و کمیسیون کارگری با وزرا مشکلات را مطرح و حل آن‌ها را پیگیری می‌کنیم. امروز سازمان بسیج کارگری و کارخانه‌های کشور مأمنی برای رفع موانع تولید و افزایش بهره‌وری، هم در مباحث علمی و تخصصی با اندیشه‌ورزی و هم خدمت‌گزاری به مردم در عرصه‌های مختلف است.

اله‌بداشتی تصریح کرد: جهادگران گروه‌های بسیج کارگری تلاش می‌کنند تا به کمک صنایع و کارخانجات، از مناطق هم‌جوار مراکز صنعتی محرومیت‌زدایی کنند و همچنین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به اقداماتی نظیر تأمین جهیزیه، آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به نیازمندان و... بپردازند.

اصفهان در زمینه بسیج کارگری پیشرو است

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور تأکید کرد: در زمینه بسیج کارگری، اصفهان همیشه یکی از شهرهای پیشرو بوده و مجموعه مدیران استان اصفهان به‌دلیل دیدگاه‌های انقلابی و اعتقادی خود همیشه به دنبال حل مسئله بوده‌اند و به همین خاطر من دست یکایک شما عزیزان را می‌بوسم و از شما تشکر می‌کنم.

مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشوراست

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی مرد میدان عمل بود و با اخلاص در کنار مردم قرار گرفت تا حامی مردم و کشور باشد. ما نیز به این موضوع افتخار می‌کنیم که با تأسی به رفتار و مرام شهید سلیمانی در تلاشیم با اقداماتی که برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم، حامی مردم کشورمان باشیم.

اله‌بداشتی بیان کرد: داعش با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت ایجاد شده بود و برخی از کشورهای دنیا از آن پشتیبانی کردند تا در مواجهه با اسلام شیعی بتوانند شیعه را از بین ببرند؛ اما شهید سلیمانی با یاری رزمندگان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، لبنانی، سوری، عراقی و بسیاری از عزیزان دیگر به جنگ این گروه خبیث رفت و خطر را از مرزها دور کرد تا امروز به ابرقهرمان ملی و یک مکتب تبدیل شود. مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشوراست و به همین خاطر باید جهاد تبیین را جزو اولویت‌های خود قرار دهیم تا بتوانیم با دشمن مقابله کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید