238963

تجلیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از مدیرعامل سیمیدکو/انتصاب رئیس خانه هلال سیمیدکو

دنیای معدن: دکتر محسن ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خواسان رضوی از مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد تجلیل کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، دکتر محسن ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خواسان رضوی از مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) و مدیران این شرکت تجلیل کرد.

محمد افشار مقدم رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف با حضور در شرکت سیمیدکو به نمایندگی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، با اهداء لوح تقدیر از مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل، محمدرضا شفیقی مدیر بهره برداری، زاوش امین زاده دزفولی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی و همچنین سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی شرکت سیمیدکو به پاس همکاری و حمایت از برنامه ها و فعالیت های این جمعیت در سطح استان تجلیل و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم بر ضرورت تقویت فعالیت ها و برنامه های مشترک جمعیت هلال احمر و شرکت سیمیدکو تاکید و مقرر شد برگزاری مانورهای مختلف امداد و نجات و همچنین راه اندازی کاروان های سلامت محور در روستاهای محروم و مرزی شهرستان خواف در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی سیمیدکو در اولویت برنامه های مشترک قرار گیرد.

همچنین در این مراسم آقای زاوش امین زاده مدیرمنابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو به عنوان رئیس خانه هلال این شرکت از سوی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف منصوب گردید.

گفتنی است خانه هلال شرکت سیمیدکو به عنوان تنها خانه هلال مستقر در منطقه معدنی سنگان در زمستان سال گذشته به منظور آمادگی و توانمندسازی بیشتر برای مقابله با آسیب ها و کاهش آسیب های ناشی از حوادث غیر مترقبه در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید