238432

با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفت؛

نشست مشترک نمایندگان شرکت فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

دنیای معدن: در نشست مشترک نمایندگان شرکت فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این استان برای توسعه صنعت فولاد کشور و به‌طور مشخص فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از خبرنگار ایراسین، در نشست مشترک نمایندگان شرکت فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این استان برای توسعه صنعت فولاد کشور و به‌طور مشخص فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست علیار عراقی مدیر برنامه‌ریزی خرید فولاد مبارکه که با همراهی جمعی از کارشناسان حوزه معاونت خرید فولاد مبارکه در این جلسه حاضر شده بود، گفت: در راستای اجرای عمل به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین حمایت از ساخت داخل، پس از ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌های اصفهان و خراسان رضوی توسط تیم‌های تخصصی متشکل از کارشناسان واحدهای برنامه‌ریزی خرید، بومی‌سازی و دفاتر فنی، این جلسه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست، ضمن بیان روند فعالیت معاونت خرید و تسهیلات شرکت فولاد مبارکه جهت عضویت شرکت‌های دانش‌بنیان در فهرست تأمین‌کنندگان این شرکت، فرایند بومی‌سازی و سابقه آن در شرکت فولاد مبارکه تشریح شد.

وی خاطرنشان کرد: روند عضویت در فولاد مبارکه از دیگر موضوعاتی بود که به‌طور کامل برای شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در جلسه تشریح شد و در ادامه، شرکت‌های حاضر در جلسه به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود پرداختند.

به گفته مدیر برنامه‌ریزی خرید فولاد مبارکه توافق انجام‌گرفته جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود در کارگروه برق و الکترونیک پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از دیگر دستاوردهای این جلسه بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید