236723

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان:

چنانچه مشکل حقوقی فولاد ازنا برطرف شود سرمایه گذار برای آن وجود دارد

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: چنانچه مشکل حقوقی فولاد ازنا برطرف شود سرمایه گذار برای آن وجود دارد.

به گزارش دنیای معدن، بختیار رازانی در مراسم کلنگ زنی واحد تولیدی کاغذ از کربنات کلسیم که با حضور محمد اسلامی معاون رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه ۴۰۰۰ میلیارد تومان در فولاد ازنا سرمایه گذاری شده است، اظهار کرد: هم اکنون سرمایه گذاری به روز این واحد صنعتی ۱۲ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: چنانچه به طور میانگین هر چهار میلیارد تومان یک شغل ایجاد کند یکهزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با بیان اینکه این واحد صنعتی از تسهیلات بانکی استفاده کرده است، گفت: مدل فعالسازی این واحد صنعتی مشارکتی است و بنا بوده یک شرکت فولادسازی در اصفهان با مشارکت آن را فعال کند.

رازانی گفت: چنانچه مشکل حقوقی فولاد ازنا برطرف شود سرمایه گذار برای آن وجود دارد، هم اکنون مراحل نهایی پرونده در دادگاه طی شده اما گره کار دست قوه قضائیه است.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه ۱۰۰ نفر مشغول به کار هستند، تصریح کرد: تجهیزات لازم برای این واحد صنعتی تامین نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان بیان کرد: فولاد ازنا ظرفیت تولید دو میلیون تن اسلب را دارد که ۸۰۰ تن نبرد و ۱۲۰۰ تن ذوب است که بتواند شمش تولید کند.

رازانی گفت: چنانچه راه اندازی شود بزرگترین صنعت تولید فولاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات خشکسالی ۱۲۰ لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز این کارخانه تامین شده است، افزود: خط انتقال برق ۲۳۰ کیلو ولت هم دو مداره از شازند تا منطقه ویژه اقتصادی که ۶۰ کلیومتر طول مسیر آن است تامین شده است.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید