236641

قدردانی از پزشک معتمد مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مناسبت روز پزشک انجام شد

دنیای معدن: همزمان با زادروز حکیم ابوعلی‌ سینا و روز پزشک، جمعی از مدیران و معاونین مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز از زحمات پزشک این مجتمع قدردانی کردند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌ عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، مهندس کیهان معاون بهره‌برداری، دکتر نگهداری معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و زارعی مدیر حراست به مناسبت بزرگداشت مقام حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک با حضور در ساختمان  HSE از تلاش‌های دکتر رضازاده پزشک این مجتمع تقدیر کردند.

مهندس کیهان حضور پزشک در مجتمع را بسیار حائز اهمیت دانست و ضمن قدردانی از زحمات ایشان گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری قدردان تلاش جامعه پزشکان و کادر درمان هستیم چرا که جان خود را سرمایه‌ای برای سلامتی دیگران قرار دادند. روز پزشک فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خود را از این قشر زحمت‌کش و مدافعان سلامت، به‌ویژه دکتر رضازاده پزشک متعهد فولاد غدیر نی‌ریز اعلام داریم.

دکتر نگهداری نیز با اشاره به اهمیت حفظ سلامت پرسنل که مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان هستند اظهار داشت: بدون تردید هرگونه امکاناتی را که برای ارتقاء سطح کیفی خدمات پزشکی به کارکنان شناسایی شود، در چارچوب مقررات فراهم خواهیم کرد. چرا که ثمره سلامت جسمی و روحی و روانی این سرمایه‌های ارزشمند در وهله اول به ایشان و سپس به مجتمع و ذینفعان سازمان باز خواهد گشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید