236470

افزایش حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در دستور کار

دنیای معدن: در جلسه دبیر هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه وزارت رفاه با مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسایل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد.

به گزارش دنیای معدن؛ در جلسه دبیر هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حسین عامریان مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسائل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد.

در این جلسه حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تشکر از پیگیری های احمد خانی نوذری دبیر هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد برخی از اقدامات و دستاوردهای صندوق را در تکریم بازنشستگان، ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و بهبود بازدهی دارایی ها تشریح کرد.

وی گفت: ما در مقابل بازنشسته نبوده بلکه در کنار بازنشسته هستیم و در عین حال با سیاست های کلی دولت انقلابی آیت الله رئیسی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازنشستگان همراهی و هماهنگی کاملی داریم.

خانی نوذری نیز با تشکر از گزارش ارائه شده در جلسه و با تمجید از دستاوردهای صندوق بازنشستگی فولاد در دوره مدیریت جدید بر پیگیری موارد مطرح شده تأکید کرد.

گفتنی است معاونان و مدیران ارشد صندوق نیز در این نشست حضور داشتند.

زمان و نحوه پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید