232683

مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر، پیام تبریک صادر کرد

دنیای معدن: بدون تردید بخش عظیمی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای صنعتی، اقتصادی و خدماتی کشور و بالتبع شرکت چندوجهی فولاد لجستیک به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌ های حمل نقل ریلی،جاده ای، نظام جمهوری اسلامی، مرهون کوشش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی کارگران است.

 

متن پیام به شرح زیر است

«بسم الله الرحمن الرحیم»

عزم، همت و عرق جبین کارگران، مصداق حقیقی عبادت و بندگی خداوند متعال و دستان کارگر، دستی از جانب خداوند برای رهانیدن انسان از آتش دوزخ است. بی شک بوسه پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله نیز بر دستان کارگر، مهر تأییدی بر قداست، منزلت و کرامت کارگران شریف به شمار می‌رود.

با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا در طی بیش از یکسال اخیر نقش کارگران زحمت کش فولاد لجستیک در دستاوردهای شگرف سال گذشته و رکوردهای در زمینه حمل مواد اولیه فولاد خوزستان  افتخارآمیز به دست آمده انکار ناشدنی و به مراتب ستودنی و قابل ارج و احترام ویژه است.

اینجانب ضمن تعظیم و تکریم همه کارگران و کارکنان متعهد، سختکوش و پرتلاش گروه فولاد لجستیک و شرکت‌ فولاد خوزستان، فرا رسیدن روز کارگر را به همه ای کارگرای  قشر زحمت کش  و به خانواده مکرم و محترم این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید، دانش بنیان، و اشتغال آفرین، مزین گردیده، با همتی مضاعف شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

علی قبادی مدیر عامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک

 

دیدگاهتان را بنویسید