231118

تأثیر شیوع کرونا بر بازار فولاد چین

دنیای معدن -جیانگ سو: بیشتر کارخانه‌های فولاد در جیانگ سو به دلیل شیوع کرونا تحت تأثیر مشکلات لجستیکی قرار گرفته اند. برخی استان‌ها با وضعیت دشوار، قادر به تحویل محصولات فولادی نیستند و تعداد کمی از کارخانه‌های فولادی در تحویلشان کاملاً کنترل شده عمل می کنند. کارخانه های فولاد جیانگ سو دارای الزمات مشخصی برای پرسنل لجستیکی هستند که می توانند برای تحویل کالا بیایند.

 

چانگژو (Changzhou)

برخی از سایت های ساخت و ساز در Changzhou، عمدتا در منطقه Zhonglou بسته شده اند. اما با توجه به مدیریت سختگیرانه برخی جاده ها، توزیع فعلی کارگاه های ساختمانی در سایر مناطق نیز تا حدودی تحت تاثیر قرار گرفته و برخی از کارگاه های ساختمانی نیز اقدام به تعلیق دریافت کالا کرده اند.

شنژن (Shenzhen)

تأثیر آن بر بازار فولاد نیز آشکار است و پیشرفت ساخت و ساز در برخی مناطق درگیر و گرفتار به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بر اساس اخبار بازار، کلیه کارگاه های ساختمانی (شامل کلیه پروژه های ساختمانی مانند ساخت مسکن، حمل و نقل، امور آب و غیره) در منطقه Nanshan (از جمله منطقه مشارکتی Qianhai) برای انجام بازرسی های پرسنلی در 11 مارس به حالت تعلیق درآمده اند و زمان تعلیق به طور آزمایشی برای 4 روز برنامه ریزی شده است. منطقه Futian همچنین اعلام کرد که تمامی کارگاه های ساختمانی برای بازرسی پرسنل به حالت تعلیق درآمده و مدت زمان تعلیق به صورت آزمایشی 4 روز تعیین شده است.

شاندونگ (Shandong)

همه مناطق با جدیت و به صورت سختگیرانه، سیاست های پیشگیری و کنترل همه گیری را اجرا کرده اند که این امر باعث می شود جریان کالاها به درجات مختلف تحت تأثیر قرار گیرد. تولید فعلی شرکت‌های آهن و فولاد در شاندونگ موقتا تحت تأثیر کمی قرار گرفته اند، اما جریان تجارت و سایت‌های ساخت‌وساز به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید