232556

فروردین‌ماه با ثبت رکوردهای متعدد برای فولاد مبارکه ماه طلایی شد؛

پایانی شیرین برای گروه فولاد مبارکه در نخستین ماه سال

دنیای معدن: جهادگران عرصه تولید فولاد مبارکه، فروردین‌ماه را به ماه طلایی تولید مبدل ساختند و با ثبت رکوردهای غرورآفرین، کارنامه درخشانی از تولید را به ارمغان آوردند.

به گزارش دنیای معدن ، عباس اکبری محمدی معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه با اشاره به ثبت رکوردهای ماهیانه تولید در نواحی مختلف این شرکت اظهار کرد: با عنایت به اینکه شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مزیّن به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گردیده، فولادمردان شرکت فولاد مبارکه با برنامه‌ریزی‌های دقیق، موفق شدند همچون سال‌های قبل با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال، در ارتقای تولید کشور افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: با اقداماتی که توسط تلاشگران عرصه تولید در سال گذشته برای تعمیرات و آماده‌سازی خطوط تولید و هماهنگی میان نواحی مختلف جهت تحقق هم‌افزایی هرچه بیشتر برای بهبود شرایط فرایندها و آماده کردن مواد اولیه مورد نیاز برای تولید حداکثری با بیشترین توان انجام شد، در فروردین‌ماه شاهد رکوردشکنی‌های متعدد در اکثر نواحی تولیدی شرکت و خلق حماسه‌ای کم‌نظیر بودیم.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با ثبت رکوردهای روزانه و ماهیانه تولید در ابتدای سال جاری، گام بلندی در افزایش تولید فولاد کشور برداشته شد و در حقیقت رکوردهای ثبت‌شده پیام‌آور افزایش تولید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت است. فولاد مبارکه با تلاش برای ثبت رکوردهای جدید در تولید نشان داد که می‌شود با افزایش بهره‌وری، حتی بدون سرمایه‌گذاری مضاعف، ظرفیت تولید را افزایش داد و کشور را از واردات محصولات بی‌نیاز کرد.

وی تأکید کرد: قسمتی از فولادهای خاص در کشور از طریق واردات تأمین می‌شود و ما هر چه در جهت تولید محصولات ویژه و کیفی و مقاطع خاص تلاش کنیم، شاهد ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خروج ارز از کشور خواهیم بود.

اکبری محمدی اذعان داشت: عوامل متعددی در به وقوع پیوستن این رکورد مؤثر بود، ولی به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل، هم‌افزایی همه قسمت‌های شرکت و همدلی سرمایه‌های انسانی شرکت در تمام سطوح عملیاتی و مدیریتی و به خدمت‌ گرفتن همه ظرفیت‌های فرایندی شرکت در حمایت از خطوط تولید در راستای تحقق این دستاوردها بود.

وی بیان کرد: از تیم مدیریت عالی شرکت به خاطر حمایت‌های انجام شده و همه کارکنان شرکت در همه نواحی تولیدی، پشتیبانی و ستادی که تمام همت خود را برای رسیدن به این موفقیت بزرگ به‌کار گرفتند و این رکودهای بی‌سابقه را که با رکوردهای قبلی نیز فاصله زیادی داشت محقق کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.ایراسین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید