231494

دیدار نورزی مسئولین شهرستان لنجان با مردم

دنیای معدن: دیدار نورزی مسئولین با مردم ، معتمدین و خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران شهرستان لنجان با حضور حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر ، دکتر حسین رجایی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، حمیدرضا محمدی فرماندار شهرستان لنجان و مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان و برخی از مسئولین شهرستان لنجان در گلزار شهدای این شهر هفتم فروردین ماه انجام شد .

به گزارش دنیای معدن، حجت الاسلام باقریان در این دیدار ضمن تبریک سال نو گفت : صله رحم یکی از مهمترین ویژگی های است که باعث نزدیک تر شدن افراد به هم می گردد و این مهم نیز باید در بین مسئولین رعایت گردد تا باعث همدلی و همکاری بیشتر به منظور رسانی بهتر گردد. وی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" اشاره کرد و افزود : فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد تا بتوانیم به لطف خداوند در مسیر توسعه قرار گیریم. در نظام مقدس اسلامی ساختار های ارزشمندی شکل گرفته و می توانیم با اتکا به مراکز دانش بنیان تولید علم کنیم که این مسیر می تواند باعث پیشرفت کشور گردد.

امام جمعه زرین شهر گفت : پیشرفت در دانش نه فقط باید برای تولید باشد بلکه در مسیر فرهنگ و معنویات نیز باید دانش را ارتقا دهیم و همگان در جوار شهدا عهد می بندیم تا خدمت رسانی را در این سال بهتر از همیشه دنبال کنیم .

دکتر رجایی نیز در این دیدار گفت : تعامل مسئولین در مجموعه های اداری باعث همکاری و خدمات بیشتر می گردد و هم اکنون که در اول سال این تعامل در جوار شهدای شهرستان انجام شده می توان نوید چشم اندازی خوب را برای این شهرستان تصور کرد . وی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان خادم مردم هستند خاطر نشان ساخت : نباید کمبود ها و عدم امکانات دلیلی برای عدم خدمت به مردم باشد .

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت جدید گشایش های بسیار خوبی انجام شده که نوید آینده بهتر برای کشور می دهد و امید است با خدمت رسانی که مسئولین انجام می دهند شرایط مردم روز به روز بهتر گردد.

فرماندار شهرستان لنجان نیز با اشاره به اینکه این جلسه به منظور دیدار مسئولین با یکدیگر و افزایش همدلی نهادهای اداری شهرستان برگزار شده گفت : در جوار شهدا این جلسه را برگزار کردیم تا روح پاک آنها ناظر این موضوع باشند که ما عهد می بندیم تحولی را در جهت توسعه در این شهرستان آغاز کنیم .

وی افزود : خدمتگزارن این نظام مسئولیت سنگینی دارند و باید در جهت بهبود قدم بردارند و امید است در این سال خدمات ارزنده ای را برای شهرستان به انجام برسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید