230771

مدیرعامل فولاد هرمزگان:

هزینه درحوزه منابع انسانی موجب سودآوری است

دنیای معدن- مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تاکید بر رسیدگی به وضعیت کارگران فعال در این واحد صنعتی گفت: امروز رویکرد این مجموعه در حوزه نیروی انسانی، متفاوت نسبت به واحد های مشابه دنبال می شود و هرچه که در این بخش هزینه به عمل آید، درواقع با سودآوری همراه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، عطاالله معروفخانی در حاشیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم (۱۴۰۰)  روز سه شنبه در تالار شهید آوینی در بندرعباس به خبرنگاران توضیح داد: اکنون بزرگترین سرمایه فولاد هرمزگان منابع انسانی محسوب می شودو پنج هزار نفر در آن اشتغال دارند.

به گفته وی، سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروی کار این واحد صنعتی از بدو شروع بکار فولاد هرمزگان مشغول به فعالیت بوده اند و با حقوق کم ،بدون بهره گیری از بیمه تکمیلی بوده اند .

معروفخانی اضافه کرد: حقوق کارگران یاد شده از زمان فعالیتم در فولاد هرمزگان برابر قانون کار بیش از چهار میلیون تومان افزایش یافت و با طبقه بندی مشاغل ،بیمه تکمیلی ،عمر و حوادث به اجرا درآمد.

وی خاطر نشان ساخت: امروز باید اعتراف کرد که ایران نخستین کشوری محسوب می شود که صندوق درمان را برای کارگران فولاد در حمایت از بیماری خاص کارگران و خانواده های آنها ایجاد کرده است.

به گفته مدیرعامل فولاد هرمزگان، بیمه تکمیلی بخشی از هزینه های درمان را پوشش می دهد و در صندوق یاد شده بقیه هزینه ها که شامل درمان، دارو، اقامت و سفر را در برمی گیرد.

وی موضوع تخصیص بسته های معیشتی بین کارگران این واحد صنعتی را اطلاع  سانی کرد و گفت: سال آینده نیز این حمایت های ماهانه تداوم خواهد داشت.

معروفخانی این راهم گفت: برنامه تامین مسکن برای پنج هزار نفر از کارگران فولاد هرمزگان با تخصیص زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی قابلیت اجرا خواهد داشت.

دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته گری مداوم (۱۴۰۰) بعدازظهر چهارشنبه( فردا) در بندرعباس به کارخود پایان می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید