223021

در مجمع عمومی فوق‌العاده صورت گرفت

افزایش ۷۹ درصدی افزایش سرمایه آهن و فولاد میلاد

دنیای‌معدن : شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در مجمع عمومی فوق‌العاده به میزان ۷۹درصد از محل سود انباشته افزایش سرمایه داد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در حاشیه مجمع فوق گفت: بنا به درخواست صدور افزایش سرمایه شرکت بازرگانی آهن و فولاد میلاد در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت دستور افزایش سرمایه از مبلغ ۶۳۵میلیاردو ۴۵۱میلیون ریال به مبلغ یک‌میلیارد و ۱۳۵میلیون ریال از محل سود انباشته معادل ۴۹۹میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال (۷۹درصد) صورت گرفت. محمدحسین دیده‌ور با بیان اینکه مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌پذیر از نظر سازمان بورس بلامانع است، افزود: مجوز ثبت افزایش سرمایه پس از تکمیل فرآیند افزایش سرمایه توسط این سازمان صادر خواهد شد.

وی در مورد برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های زیرمجموعه آهن و فولاد میلاد تصریح کرد: با توجه به رشد ۷‌برابری صادرات نفت میلاد  پارس در حال برنامه‌ریزی برای افزایش جایگاه مناسب‌تر برای این شرکت هستیم.

دیده‌ور خاطرنشان کرد: میزان صادرات شرکت نفت میلاد پارس هم‌اکنون از ۴هزار تن به ۲۸هزار تن افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در مورد رفع تعهد ارزی شرکت نفت میلاد گفت: به میزان ۱۴۰درصد رفع تعهد ارزی از سوی این شرکت صورت گرفته و همچنین براساس مقررات ارزآوری اعلام شده است.

وی همچنین در باره استفاده از منابع بانکی ارزان‌قیمت برای تامین سرمایه در گردش افزود: استفاده از این منابع نیز در دست مطالعه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید