243724

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در استان کرمانشاه

دنیای معدن: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: کمتر از ۳۰ درصد معلم های استان از رتبه خود راضی نیستند.

به گزارش دنیای معدن، فردین یاوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد مشمولین طرح رتبه بندی معلمان در استان کرمانشاه ۲۵ هزار و ۷۲۷ نفر بوده‌اند که از این تعداد حدود ۳۰ درصد در فرایند اعتراض به رتبه خود شرکت کرده‌اند که از میانگین کشوری کمتر است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رسیدگی به اعتراضات معلمان، گفت: در راستای پاسخگویی به معلم های معترض میز تکریم پاسخگویی رتبه بندی در اداره کل و مناطق تابعه استان تشکیل شده و کارگروه های تخصصی برای بررسی روند رتبه بندی معلم ها پای کار هستند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه رتبه بندی معلم‌ها مراحل زیادی داشته و اجرای کامل آن نیازمند صبوری معلم‌ها است، افزود: حق اعتراض برای همه معلم‌ها محفوظ است و قطعا به همه اعتراضات به ترتیب رسیدگی خواهد شد.
یاوری ادامه داد: همچنین قرار شده همه کسانی که در فرآیند رتبه بندی معلم‌ها رتبه نگرفته و یا بلاتکیلف بوده اند، تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شوند.
یاوری با اشاره به سامانه‌ای بودن فرآیند رتبه بندی معلم‌ها، گفت: تمامی مراحل رتبه بندی معلم‌ها از طریق سامانه انجام می شود، لذا از فرهنگیان استان می خواهیم از طریق سامانه پیگیر اعتراضات خود باشند.
وی یادآور شد: رتبه بندی معلم‌ها با همت دولت آقای رئیسی در برنامه اجرا قرار گرفته و اگرچه ممکن است در ابتدای راه ایراداتی هم داشته باشد، اما در نهایت منجر به ارتقای کیفیت دستگاه تعلیم و تربیت خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید