243172

مجوز استخدام بیش از ۳۱ هزار معلم جدید صادر شد

دنیای معدن: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش گفت: مجوز استخدام بیش از ۳۱ هزار معلم جدید دریافت شده است.

به گزارش دنیای معدن، قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش شب گذشته در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: رتبه‌بندی اقدام گسترده‌ای بود که قانون آن در دولت سیزدهم اجرایی شد.

وی با اشاره به این نکته که برای اجرای رتبه‌بندی معلمان صدها نفر شبانه‌روز تلاش کردند، خاطرنشان کرد: در جریان اجرای رتبه‌بندی بیش از ۵۴ میلیون سند بررسی و در این ارتباط حدود ۶ میلیون سند و حکم حقوقی صادر شد که اقدامی بی‌سابقه در وزارت آموزش و پرورش بود.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر این نکته که حتما ایراداتی در رتبه‌بندی معلمان وجود دارد که باید آن را در این بازه زمانی رفع کرد، تصریح کرد: شرایط برای اعتراض به نتایج رتبه‌بندی وجود دارد و این روند به منظور احقاق حق همکاران در نظر گرفته شده است.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه صندوق ذخیره در حال بهسازی و احیاء است و اساسنامه آن اصلاح شده یادآور شد: سند دار شدن املاک آموزش و پرورش اقدام بزرگی بود که موجب حفظ مالکیت آموزش و پرورش بر دارایی‌های خود شد و این مهم باید ادامه پیدا کند.

وی با اعلام این مطلب که بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در جریان سفر ریاست جمهور در نظر گرفته شده، عنوان کرد: از این بین ۴۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان در سفر ریس جمهور لحاظ شده است، هر جا از طرف راه کمک به دانشگاه فرهنگیان از طرف آموزش و پرورش وجود دارد نباید دریغ کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش در ادامه سخنان خود گفت: مجوز استخدام ۱۱ هزار نیروی پرورشی اخذ شده است.

احمدی‌لاشکی اضافه کرد: همچنین مجوز استخدام ۲۰ هزار معلم متوسطه اول و دوم دریافت شده است که احتمال زیاد در تیرماه سال جاری آزمون استخدام این حوزه برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید