243533

حق وردی: اجرای ناقص رتبه بندی امید فرهنگیان را به یأس تبدیل کرد

دنیای معدن: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بعد از سال ها مطالبه گری اجرای ناقص رتبه بندی امید را در میان بخشی از فرهنگیان به یأس تبدیل کرده است.

به گزارش دنیای معدن از ایسنا، حسین حق وردی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: قانون رتبه بندی معلمان می توانست به بهترین شکل و به بی سابقه ترین حالت ممکن موجب افزایش امید و اعتماد قشر فرهنگی جامعه شود که به دلیل اجرای نادرست و ناقص شدیدا قابل انتقاد بوده و به عامل نارضایتی گسترده تبدیل شده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: بعد از سال ها مطالبه گری از سوی فرهنگیان و تشکل های فرهنگی و ایجاد انتظار میان معلمان که با تصویب و اجرای رتبه بندی هم به لحاظ کیفیت آموزشی و هم معیشت معلمان بهبود پیدا می کرد؛ اجرای ناقص و قابل انتقاد آن امید را در میان بخشی از فرهنگیان به یأس تبدیل کرده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش می خواهم ضمن رسیدگی به اعتراضات موجود تلاش کند که حتی یک نفر هم از رتبه واقعی خود محروم نشود.

 

  • غلامعباس ارسالی در پاسخ

    بی عدالتی شدید در اجرای رتبه بندی معلمان مثلان من معلم با ۳۰ سال که الان بازنشسته شده ام حقوقم ۱۳ ملیون و همکارخودم با ۲۷ سال سابقه ۲۳ ملیون .به کی باید گفت ؟!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید