243405

نماینده مردم در مجلس خبر داد ؛

دولت طرح رتبه بندی معلمان را به خوبی انجام دهد/ به سرانجام رسیدن پروژه آهک هیدراته تا تابستان امسال

دنیای معدن: نماینده مردم پلدختر درمجلس گفت :دولت برای آرامش خاطر معلمان در راستای تعلیم و تربیت طرح رتبه بندی را به خوبی انجام دهد.

به گزارش دنیای معدن از ایلنا ، سیدحمیدرضا کاظمی در همایش روز معلم که درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار شد ، اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان طرح خوبی بود که ناقص اجرا شد، بنابراین، انتظار می رود با توجه به اینکه معلمان حق بزرگی به گردن جامعه دارند، دولت جهت آرامش خاطر معلمان در راستای تعلیم و تربیت طرح رتبه بندی را به خوبی انجام دهد.

وی به وضعیت معیشت معلمان اشاره کرد و افزود: معیشت این قشر تاثیر گذار در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانند با آرامش خاطر در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان گام برداشته و با افتخار معلمی را شغل اول خود بدانند و حقوق معلم دراین شرایط سخت اقتصادی که بر کشور حاکم است به موقع پرداخت شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: در حوزه صنعت ۲ طرح بزرگ پالایشگاه و آهک هیدراته انجام شده  تا تابستان آینده به سر انجام می رسد.

کاظمی یادآورشد: در حوزه راه اقداماتی انجام شده و پس از سیل مجدداً پروژه با یک هزار میلیارد تومان  مصوبه از دولت، ۳۰۰ میلیارد تهاتر نفت و ۳۳۰ میلیارد ماده ۵۶ در حال انجام است و تمام چهار نقطه آن فعال هستند.

وی افزود:راه آهن دورود -خرم آباد-اندیمشک ،کار بزرگی در حوزه راه است ، قرار بود این راه آهن از کنار آزاد راه  خرم آباد به اندیمشک برود ،که پس از سه سال تلاش  این تغییر مسیر ایجاد شد.

نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی بزرگترین و مهم ترین مشکل استان لرستان را مهار و هدایت آب دانست و افزود: شهرستان پلدختر از سیل سال ۹۸ آسیب های زیادی دیده و با پیگیری های انجام شده از سوی وزارتخانه در حال پیگیری است و کمیسیون اقتصادی ،اجرایی و فنی در حال انجام است و چهار جلسه تشکیل شده که در این راستا مطالعه فاز یک آن به پایان رسیده و با مطالعه ۱۰۴ آغاز شده است.

کاظمی یادآورشد:استان لرستان چهارمین استان آبی کشور است اما ۲۳ درصد از کشت آن آبی و مابقی دیم است که با احداث سد های چولهول ین لار و ایستگاههای پمپاژ ، این میانگین به حدود ۵۰ درصد می رسدکه در زندگی کشاورزان تاثیرگذار است.

وی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و افزود:بیمارسنتان پلدختر تجهیزات و امکانات و ابزار پزشکی دارد اما پزشک متخصص ندارد که دراین راستا پنج متخصص  به۲۰ متخصص رسیدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید