243488

امام جمعه چهارباغ:

توجه به جایگاه و معیشت معلمان در اولویت برنامه‌های دولت باشد

دنیای معدن: امام جمعه چهارباغ گفت: توجه به جایگاه و معیشت معلمان در کنار سایر اقشار در اولویت برنامه‌های دولت باشد.

به گزارش دنیای معدن از مهر، حجت‌الاسلام قادر محمدی صبح یکشنبه در آئین تکریم معلمان شهرستان چهارباغ اظهار کرد: همانگونه که شهید مطهری معماری فکر و اندیشه را بر عهده داشتند، امروز هم معلمان به تأسی از آن شهید بزرگوار به دانش‌آموزان می‌آموزند که چگونه اندیشه، تأمل و تفکر کنند.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود توجه اساسی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پرورت تدوین نقشه و راهکار اساسی در این خصوص است.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند معلم معمار آینده کشور است، این فرمایش به درستی که جای تفکر و تأمل جدی دارد، چرا که هنر معماری حد نهایتی ندارد و انبیا و اولیای خداوند نیز معمار اندیشه‌ساز و پرورش‌دهنده بودند.

وی با اشاره به مشکلاتی در حوزه آموزش و پرورش در چهارباغ خاطرنشان کرد: نمایندگی اداره آموزش و پرورش جوابگوی نیازهای شهرستان نیست و ضرورت دارد اداره در این شهرستان مستقر شود.

امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه معلمان در خط مقدم تعلیم و تربیت قرار دارند و باید دغدغه‌های آنها رفع شود، گفت: رتبه بندی معلمان باید به صورت دقیق عملیاتی و اجرا شود.

وی اظهار کرد: توجه به جایگاه و معیشت معلمان در کنار سایر اقشار در اولویت برنامه‌های دولت باشد.

محمدی متذکر شد: هدف از آغاز نهضت مدرسه سازی در شهرستان چهارباغ افزایش کلاس‌های درسی، کاهش نفرات هر کلاس، افزایش هنرستان‌ها، راه اندازی رشته‌های مورد نیاز دانش آموزان و ایجاد مدارس نمونه دولتی، شاهد و امثال آن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید