229830

نمایندگان مردم استان کرمان با جدیت پیگیر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هستند

دنیای معدن- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نشست تخصصی خود با نمایندگان مردم استان به صورت انفرادی و گروهی گفت: نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان هستند.

به گزارش دنیای معدن، رضا رضایی با اعلام این خبر با بیان اینکه معلمان پرچمدار اصلی نظام تعلیم و تربیت در کشور هستند خاطر نشان کرد: ارتقا سطح معیشت فرهنگیان نقش موثر و مستقیمی در کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.

وی با تاکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش با جدیت پیگیر اجرایی نمودن طرح رتبه بندی معلمان است بیان کرد: در نشست های تخصصی که در یک ماه اخیر با اکثریت نمایندگان استان داشته ایم، اعلام کرده اند با جدیت پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان هستند.

رضایی با بیان اینکه  بر اساس بررسی های صورت گرفته در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، معلمان در صدر اعتماد اجتماعی مردم هستند بر گفتمان سازی و جریان سازی در راستای افزایش اعتماد عمومی نسبت به جامعه شریف فرهنگیان بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری توسط مسئولان آموزش و پرورش و همکاران فرهنگی تاکید کرد.

وی از پیگیری جدی نمایندگان استان در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در سراسر  استان پهناور کرمان خبر داد و افزود: مسائل و مشکلات قابل پیگیری آموزش و پرورش در حوزه های انتخابیه نمایندگان احصا و جهت پیگیری به آنها ارجاع داده شده است.

رضایی گفت: خوشبختانه تعامل و همدلی اثر بخشی بین نمایندگان استان و آموزش و پرورش ایجاد شده و نمایندگان نیز جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید