233940

سیمان مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه می یابد

دنیای معدن- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با طرح توسعه کارخانه سیمان مارگون و احداث کارخانه جدید و ایجاد شرکت ترابری سنگین این کارخانه موافقت می کنیم و سرمایه گذار مورد حمایت جدی قرار می گیرد.

به گزارش دنیای معدن، سیدعلی احمدزاده در کارگروه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون اظهار داشت: همه شرایط برای ایجاد کارخانه جدید و توسعه این کارخانه فراهم می شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد دستور لازم برای رفع مشکلات و تامین آب که یکی از مشکلات کارخانه سیمان مارگون بود را صادر کرد.

احمدزاده به دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: شرایط لازم را برای احداث کارخانه جدید و یا خط دوم تولید سیمان مارگون و ایجاد مجتمع ترابری سنگین که خواسته متقاضی سرمایه گذاری این طرح بزرگ در استان است را فراهم کنند.

وی به رفع مشکلات احتمالی معارض و تامین معدن سیلیس و گچ برای این کارخانه در منطقه تاکید کرد و گفت: آب منطقه ای، شهرک های صنعتی، منابع طبیعی، محیط زیست و صنعت معدن و تجارت، برق و گاز به طرح ها و برنامه های این سرمایه گذار حمایت کنند.

احمدزاده بر تامین امنیت کامل برای سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون تاکید کرد و ادامه داد: یکی از طرح های بزرگ و اساسی این کارخانه راه اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید توسط سرمایه گذار بوده که این مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان مارگون تاثیرگذار خواهد بود.

شستا، سیمان آبیک را در بورس عرضه می کند / شستا با افزایش شفافیت به دنبال افزایش اعتماد عمومی استدستگاه های متولی برای رفع مشکل کارخانه سیمان "باقران" بیشتر تلاش کنندتنش آبی "رویدر" با همکاری آب و فاضلاب استان هرمزگان و کارخانه سیمان بندرخمیر برطرف می شود

وی تصریح کرد: این کارخانه در حال حاضر 186 نفر اشتغالزایی پایدار در منطقه ایجاد کرده است و با راه اندازی کارخانه شماره 2 و ایجاد مجتمع ترابری سنگین این تعداد اشتغال قطعا چند برابر می شود.

به گزارش تسنیم، کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت اسمی 3 هزار و 300 تن در حال فعالیت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید