235273

عیدانه های گل‌ گهر به مردم سیرجان؛

گل‌گهر ورودی سیرجان (محورشیراز) را بهسازی می‌کند

دنیای معدن: عملیات اجرایی ساماندهی و زیباسازی ورودی سیرجان، محور شیراز، عصر امروز طی آئینی با حضور شهردار و فرماندار سیرجان، مهندس عتیقی مدیر عامل گل‌گهر، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان و معاونین و مدیران ارشد منطقه گل‌گهر آغاز شد.

به گزارش دنیای معدن، در این مراسم مهندس ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی سخنانی گفت: این پروژه حدود یکسال است که در دستور کار گل‌گهر قرار گرفته و افراد زیادی یار و یاور گل‌گهر در این پروژه بوده اند.

وی افزود: این پروژه پیشانی شهر است و از شرکت توسعه عمران درخواست کرده‌ایم به شکل آبرومندی انجام شود.

مهندس عتیقی ادامه داد: هم به خاطر دینی که نسبت به دو منطقه مکی آباد و دهیادگار  داریم و هم از این جهت که کار باید در شان گل‌گهر  و سیرجان انجام شود،خواسته‌ایم مدیریت پروژه با تمام توان عمل کند.

وی بیان کرد: توسعه پایدار در همراهی فعالیت‌های صنعتی و مسئولیت‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد، بنابراین گل‌گهر قصد دارد با همکاری سایر شرکت‌های منطقه اتفاقات خوبی را رقم بزند که این پروژه به میمنت عید غدیر تقدیم شد و پروژه سولفورزدایی نیز به میمنت عید قربان و امیدواریم بتوانیم به مناسبت‌های مختلف کارهای خوبی را برای شهرستان سیرجان انجام دهیم.

گفتنی است این پروژه مهم به طول ۲.۷ کیلومتر و با تامین اعتبار از سوی شرکت های بزرگ منطقه گل گهر در ورودی سیرجان از سمت شیراز اجرا خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید