230712

نگاهی به گران ترین محصول "کچاد"/ بیشترین فروش از استخراج کدام محصول بود

دنیای معدن: بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۰۲،۳۷۸ تن بود که نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۵۵ هزارتومان اعلام شد که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش دنیای معدن، مقدار فروش ماهانه محصولات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بهمن ماه سال جاری برابر با ۱,۶۲۱,۲۸۳ تن اعلام شد که فروش محصولات این شرکت در بازار های داخلی و صادراتی بود، مقدار فروش محصولاتی که طی ۱۱ ماه گذشته به فروش رسید برابر با ۱۷,۳۱۴,۶۷۶ تن بود، همچنین میزان سرمایه ثبت شده طی این دوره ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال بود.

بیشترین مقدار فروش ماهانه "کچاد" در بهمن ماه سال جاری متعلق به بازار داخل کشور با ۱،۵۸۸،۲۸۳ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش یافت و در بازار صادراتی نیز ۳۳،۰۰۰ تن از محصولات به فروش رسید.

 شرحی بر استخراج ۹۳درصدی سود عملیاتی "کچاد"

مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

بر پایه این گزارش، مقدار فروش محصولات "کچاد" نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۵ درصدی را به همراه داشت و طی ۱۱ ماه سپری ‎شده از سال مالی نیز فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۶ درصد افزایش پیدا کرد.

برپایه این گزارش، بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۰۲،۳۷۸ تن بود که نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۵۵ هزارتومان اعلام شد که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش یافت، محصول پرفروش دیگر "کچاد" متعلق به «گندله» با ۲۴۷،۱۹۲ تن که در مقایسه با ماه گذشته ۴۲ درصد افزایش فروش داشت.

گران ترین محصولی که کچاد در بهمن ماه به فروش رساند مربوط به «فولاد صادراتی» با نرخ ۱۳ میلیون ۷۶۸ هزار تومان در ازای هر تن بود که تغییر خاصی را به همراه نداشت، همان طور که گفته شد «کنسانتره آهن (خشک)» پرفروش ترین محصول کچاد بر اساس آمار های ثبت شده در سامانه کدال بود که ۳۷ درصد از بازار ماهانه را به خود اختصاص داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید