228115

نقش مهم راه اندازی مجموعه تولید آهن اسفنجی در توسعه صنعتی اردبیل

دنیای معدن -استاندار اردبیل گفت: راه اندازی مجموعه تولیدی آهن اسفنجی در استان اردبیل، گامی مهم برای توسعه صنعتی استان است.

به گزارش دنیای معدن، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جریان بازدید از روند احداث مجموعه تولید آهن اسفنجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت مجموعه تولیدی آهن اسفنجی در استان اردبیل، راه اندازی این واحد گامی مهم برای توسعه صنعتی استان است.

وی افزود: با توجه به نقش مهم مجموعه تولید آهن اسفنجی به عنوان صنعت مادر، باید هماهنگی های لازم برای تسهیل در اجرای این واحد انجام و روند تکمیل این مجموعه طی زمان بندی ۳۰ ماهه تسریع شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با مشارکت شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، در حوزه اکتشاف معادن حوزه خلخال و قزل اوزن نیز زنجیره کاملی در تولید صنایع فولادی از اکتشاف تا تولید کالاهای فولادی در استان خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در بازدید استاندار اردبیل از مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل، تولیدکننده آهن اسفنجی، اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز حضور داشتند و جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل نیز در محل مجتمع آهن و فولاد الماس آرتاویل برگزار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این واحد، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید