247139

باید با مقصران حادثه معدن طرزه دامغان برخورد جدی شود

دنیای معدن: نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: این چندمین حادثه مشابه در یک مدت کوتاه است که به جانباختگان معدن کاران منجر شده است و باید به دقت و سرعت به قصور احتمالی در تامین تجهیزات و ایمنی معادن توسط سه قوه بررسی شود و امنیت جانی معدن کاران به طور کامل تامین شود و نهایتا با مقصران به شدت برخورد شود.

به گزارش دنیای معدن، علی اکبر علیزاده برمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به حادثه انفجار معدن ذغالسنگ طزره دامغان، به خانواده جانباختگان، مردم دامغان و ملت ایران تسلیت گفت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی حضور 3 وزیر در محل حادثه را ارزشمند دانست و گفت: اما به فرمایش حضرت آقا خروجی و محصول نهایی ملاک است و باید دید به دست مردم چه می رسد.

وی ادامه داد: این چندمین حادثه از این نوع در یک مدت کوتاه است که به جانباختگان معدن کاران منجر شده است و باید به دقت و سرعت به قصور احتمالی در تامین تجهیزات و ایمنی معادن توسط سه قوه بررسی شود و امنیت جانی معدن کاران به طور کامل تامین شود و نهایتا با مقصران به شدت برخورد شود.

علیزاده برمی تصریح کرد: امنیت شغلی مطالبه دیگر معدن کاران عزیز است دولت باید هرچه سریع تر آن را تامین کند، معدن کاران عزیز خواستار امنیت شغلی و جانی خود هستند./

 

دیدگاهتان را بنویسید