246723

خبر فوری درباره زمان استخدام نیرو‌های شرکتی و ساماندهی کارکنان دولت

دنیای معدن: نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، استخدام دولت خواهند شد.

به گزارش دنیای معدن، جزئیات طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی تشریح شد.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، استخدام دولت خواهند شد.

حسین نوش آبادی خاطرنشان کرد: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، استخدام دولت خواهند شد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با تامین نظر شورای نگهبان، طرح ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی را به تصویب نهایی رساند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا افزود: بر اساس این قانون، کلیه دستگاه‌های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران موظفند ظرف حداکثر شش ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون با نیرو‌های شرکتی که به صورت غیرمستقیم و تمام وقت تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستگاه‌های مربوطه مشغول به کار بوده و در سال ۱۴۰۲ نیز در همان دستگاه مشغول به خدمت هستند، قرارداد مستقیم بی‌واسطه منعقد کنند.

نوش آبادی تاکید کرد: سازمان اداری و استخدامی کشور وظیفه دارد، ظرف سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، آئین‌نامه اجرایی آن را به تصویب هیأت وزیران برساند و به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ کند.

دیدگاهتان را بنویسید