235277

آلمان تاریخ توقف خرید زغال سنگ و نفت از روسیه را اعلام کرد

دنیای معدن: یورگ کوکس معاون وزیر دارایی آلمان در کنفرانسی در سیدنی گفت که آلمان از اول اوت خرید زغال سنگ روسیه را به طور کامل متوقف خواهد کرد و در 31 دسامبر خرید نفت روسیه را متوقف خواهد کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از رویترز؛کوکس در مجمع انرژی سیدنی که توسط دولت استرالیا و آژانس بین المللی انرژی برگزار می شود، گفت: "ما تا چند هفته دیگر خرید زغال سنگ روسیه را متوقف خواهیم کرد."

وی افزود که زغال سنگ روسیه قبلاً 40 درصد از مخلوط زغال سنگ آلمان را تشکیل می داد در همین حال نفت روسیه 40 درصد ترکیب نفتی این کشور را تشکیل می داد.

وی با بیان اینکه آلمان به سرعت در حال توسعه پایانه هایی برای واردات LNG برای کمک به پر کردن شکاف عرضه گاز است، اما تاکید کرد در حالی که ایالات متحده و قطر با هم می توانند حدود 30 میلیارد متر مکعب گاز LNG را به اروپا ارائه کنند، این شکاف بزرگی را ایجاد می کند.

روسیه ماه گذشته جریان گاز را به 40 درصد از ظرفیت کل خط لوله کاهش داد و دلیل آن تأخیر در بازگرداندن تجهیزات در حال تعمیر توسط شرکت زیمنس انرژی آلمان در کانادا بود.

خطوط لوله بزرگ دیگری نیز وجود دارد که گاز را از روسیه به اروپا منتقل می کند، اما جریان به تدریج کاهش یافت، به ویژه پس از اینکه اوکراین یکی از خطوط لوله گاز را در ماه مه تعطیل کرد و آن را به دلیل حمله روسیه مقصر دانست.

روسیه همچنین عرضه گاز خود به چندین کشور اروپایی را که به تقاضای آن مبنی بر پرداخت بازگشت به روبل عمل نکردند، به طور کامل قطع کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید