223428

معدنکاران زغال آمریکا تمام ظرفیت تولید خود در سال 2022 را به فروش رساندند

دنیای معدن - بلومبرگ: تقریبا هر تکه زغالی که معدنکاران آمریکایی در سال آینده از زمین استخراج می کنند قبلا فروخته شده است چراکه افزایش بهای گاز طبیعی، شرکت ها و نیروگاه های برق را وادار به سوزاندن آلاینده ترین سوخت فسیلی کرده است.

به گزارش دنیای معدن، شرکت انرژی Peabody بزرگترین عرضه کننده آمریکایی، قراردادهایی را برای بیش از 90 درصد زغال خود از منطقه Powder River Basin و دیگر معادن خود در آمریکا در سال آینده جهت تامین تمام سوخت نیروگاه ها منعقد کرده است.

شرکت Arch Resources نیز به عنوان دومین تولیدکننده زغال آمریکا، برای تمام تولیدات سال 2022 خود قراردادهایی را با شرکت های برق با قیمت های میانگین 20 درصد بالاتر از قیمت های فعلی تنظیم کرده است.

تقاضا برای برق فزاینده است چراکه اقتصاد جهانی در پسا کرونا و نزدیک شدن به فصل زمستان رو به بهبود است و قیمت های گاز طبیعی به بالاترین سطح خود رسیده است. حتی با وجود افزایش تولید زغال سنگ در سال آینده، تولیدکنندگان برق به ازای هر تنی که می توانند دریافت کنند، قراردادهای چند ساله ای را به امضا رسانده اند.

درحالی که پیشتازان جهانی در اول هفته جاری در گلاسکو برای برگزاری کنفرانس آب و هوایی سازمان ملل متحد گرد هم آمدند، این قراردادهای طولانی مدت عرضه، شواهد دیگری را نشان می دهد که انتقال انرژی به انرژی های پاک، مدت زمانی بیشتری به طول می انجامد.

مدیر اجرایی Peabody در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این شرکت تقریبا تمام تولید خود را فروخته است و تنها بخش کوچکی برای فروش سال 2022 و 2023 دارد.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید